אא

דרמה בעולם התעופה בארה״ב

בוטל הסכם האינטר-ליין בין דלתא לאמריקן ביוזמת חברת דלתא הטוענת כי אמריקן איירליינס מפנה לטיסותיה מספר מוגזם של נוסעים עקב ביטול או עיכוב בטיסות אמריקן

| |

דרמה גדולה בעולם התעופה בארה״ב.

החל מ-15 בספטמבר הסכם האינטר-ליין בין חברת דלתא איירליינס לחברת אמריקן איירליינס מבוטל, עפ"י הודעת הנהלת דלתא. ביטול ההסכם מהווה מהלך דרמטי בעולם התעופה בארצות הברית. מעתה ואילך הנוסעים הטסים באחת החברות ומתכננים טיסת המשך בחברה השנייה, לא יוכלו להזמין בכרטיס אחד טיסות בשתי החברות. יתר על כן, לא תהיה עוד העברת מזוודות בין שתי החברות, והנוסעים ייאלצו לשאת את מטענם מהטיסה הראשונה ולבצע צ'ק אין ומסירה מחודשת של המטען לטיסת ההמשך. הסכם האינטר-ליין, המקובל בין מרבית חברות התעופה בעולם, נועד להקל על הנוסעים, הן בביצוע הזמנת טיסות המשך והן במעבר נוח ופשוט בין טיסה לטיסה. כמו כן, הסכם האינטר-ליין מאפשר לחברת תעופה במקרה של Irregular Operations Policy (IROP) – ביטול או עיכוב טיסה מסיבות שונות – להעביר את נוסעיה לטיסה מקבילה של חברה אחרת. נושא ה- Irregular Operations Policy (IROP)הוא הגורם לביטול הסכם האינטר-ליין בין דלתא לאמריקן.

"איננו יכולים לעמוד במספר הנוסעים שאמריקן מפנה לטיסות שלנו. למשל, בחודש יולי האחרון אמריקן הפנתה אלינו פי חמישה נוסעים, מאשר אנחנו הפנינו אליהם. זה יחס לא הדדי, בלתי אפשרי ולא משתלם", הבהיר אריק פיליפס, סגן נשיא דלתא, האחראי על הכנסות החברה, את הגורם לביטול הסכם האינטר-ליין. פיליפס ציין גם את האחוז האפסי של עיכובים ותקלות בטיסות דלתא בשנים האחרונות, והדגיש כי עפ"י דוח משרד התחבורה האמריקני, בחודש יולי 99.3% מטיסות דלתא יצאו ללא עיכובים או תקלות כלשהן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: