אא

אוסטריאן איירליינס תחל לטוס לשנחאי

חברת התעופה תחל לטוס לשנחאי החל מאפריל 2016 חמש פעמים בשבוע והחל מ-1 במאי תפעיל טיסה יומית. לאחר השינוי מציעה קבוצת לופטהנזה טיסות לשנחאי מארבעת מרכזיה. בנוסף, תשיק החברה החל מאוקטובר 2015 טיסה שבועית קולמבו בירת סרילנקה

|| ||

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס מקבוצת לופטהנזה, הודיעה היום (רביעי), כי תשיק בשנה הבאה שירות טיסות ליעדים מרוחקים באסיה.

החל מ-4 באפריל 2016 תפעיל חברת התעופה הלאומית של אוסטריה מטוס בואינג 777 לשנחאי לאורך כל השנה. באפריל 2016 יוצעו חמש טיסות שבועיות לשנחאי והחל מ-1 במאי 2016 תגדל התדירות לטיסה יומית. זהו היעד השני של חברת התעופה בסין לאחר בייג'ין, וכעת עם השקת הטיסות החדשות שתפעיל אוסטריאן איירליינס, מפעילה קבוצת לופטהנזה (הכוללת גם את אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס וסוויס איירליינס) טיסות המשך ישירות מפרנקפורט, מינכן, וינה וציריך לשנחאי. ההיצע של קבוצת לופטהנזה כולל חמש טיסות ליום, ובסך הכל  35 טיסות שבועיות,החל מ-1 במאי 2016.

שנחאי היא היעד השישי בלוח הטיסות הקייצי המקבל שירות מארבעת מרכזי התעופה של לופטהנזה ובכך מתווספת לשדה התעופה קנדי בניו יורק, שדה התעופה ניוארק בניו יורק, שיקגו, בייג'ין ודלהי.

שנחאי נמצאת בלוח הטיסות של אוסטריאן איירליינס החל מ-28 באפריל 2004, אולם, השירות הופסק בינואר 2007 כחלק מארגון מחדש של צי המטוסים ארוכי הטווח של החברה.

בנוסף, תשיק החברה ב-27 באוקטובר 2015 טיסה שבועית לקולומבו, בירת סרי לנקה. רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, מסר: "בדרך זו אנו מרחיבים באופן משמעותי את מספר הנתיבים הארוכים שלנו ליעדים הרלוונטיים מאוד לאנשי העסקים והמטיילים הישראלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: