אא

מנכ"ל חדש לסוויס איירליינס

הנהלת קבוצת לופטהנזה מארגנת מחדש את המבנה הניהולי של קבוצת התעופה והודיעה על מינויו תומס קלוהר למנכ"ל החברה. השינויים במסגרת צעדי התייעלות כוללת תוך קיצוץ בהוצאות וגידול ההכנסות לכ-500 מיליון אירו מדי שנה

| |

הנהלת קבוצת לופטהנזה הכריזה על המבנה העתידי המחודש של הנהלת הקבוצה, כשהמטרות המוצהרות הן: שיתוף ואינטגרציה טובה יותר בין החברות בקבוצה, זירוז מערכת קבלת ההחלטות, התייעלות כוללת תוך קיצוץ בהוצאות וגידול ההכנסות.

בשלב הראשון תתבצע היערכות מחודשת בניהול חברת סוויס. הרי הוהמייסטר יפנה את כיסא המנכ"ל לתומס קלוהר, המשמש היום חבר מועצת המנהלים של חברת לופטהנזה ואחראי לנמל התעופה מינכן ולניהול הכספי של החברה. הוהמייסטר יעבור לתפקיד חדש, ניהול נמלי הבית של הקבוצה, כשעיקר תפקידו יתמקד בתיאום ותכנון טיסות של חברות הקבוצה.

תומס קלוהר, 53 + 2, בוגר אוניברסיטת ארלנגן בניהול מסחרי, ששימש במגוון תפקידים בקבוצת לופטהנזה, ייכנס לתפקיד מנכ"ל סוויס בציריך ב-1 בפברואר הקרוב.

החידוש המשמעותי בניהול סוויס הוא ביטול תפקיד מנהל התפעול הראשי (COO) ושילובו בתפקיד המנכ"ל. מנהל התפעול הנוכחי של סוויס, ריינר הילטברנד, יעבור לתפקיד מנהל פיתוח ואימון צוותי הטיסה של הקבוצה. המנהל המסחרי, מרקוס בינקרט, ומנהל הכספים, רולנד בוש, ימשיכו בתפקידם, כשחלק מתפקידי התפעול יהיו באחריותם. אם כן, ההנהלה הבכירה של החברה תמנה שלושה בעלי תפקידים במקום ארבעה עד עתה, ותהליך קבלת ההחלטות יהיה קצר ויעיל יותר.

הנהלת קבוצת לופטהנזה הכריזה כי מטרת הארגון המחודש של כל מערך הניהול של הקבוצה, שיושלם במלואו עד 2019, נועד באמצעות תהליכי הסינרגיה וההתייעלות להוסיף להכנסות הקבוצה כ-500 מיליון אירו מדי שנה.


לעוד כתבות:

לופטהנזה הוכתרה כחברת התעופה המובילה באירופה

לופטהנזה הצטרפה לטכנולוגיית 'מיתוג ותוכן עשיר' של טרוולפורט 

לופטהנזה השיקה 'שירות מסעדה' במחלקת העסקים

קבוצת לופטהנזה מפעילה מערך מחירים חדש לטיסות באירופה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: