אא

ריינאייר :"נוביל רבע מתנועת הנוסעים באירופה בעשור הבא"

חברת הלואו קוסט האירית שהובילה בשנה האחרונה 100 מיליון נוסעים, דיווחה על תוכנית מקיפה הכוללת הצטיידות של 380 מטוסים חדשים וביצוע טיסות קישור קצרות לנמלי התעופה הבינלאומיים עבור הקווים ארוכי הטווח של חברות התעופה האירופיות המובילות

חברת התעופה ריינאייר, קיימה תדריך מיוחד לעיתונאים בגרמניה בו פירט מייקל אולירי, מנכ"ל חברת הלואו קוסט האירית, את תוכניות החברה לעשור הקרוב.

כיום חברת הענק חולשת על 14% מתנועת הנוסעים האווירית באירופה, ולדברי אולירי, עד שנת 2025 בכוונת החברה להגיע לנתח של 25% מתנועת הנוסעים בכלל אירופה.

החברה הזמינה 380 מטוסים חדשים, שיסייעו לה להגדיל את מספר הנוסעים, מ-100 מיליון השנה ל-160 מיליון בעשר השנים הבאות. אולירי חשף את התוכנית המהפכנית של ריינאייר לשיתוף פעולה עם קבוצות התעופה של לופטהנזה ואייר פרנס-ק.ל.מ, כשדיונים מקבילים מתקיימים גם עם הנהלת קבוצת IAG (בריטיש ואיבריה) ועם חברות תעופה נוספות: וירג'ין, נורוויג'יאן וטאפ.

במסגרת שיתוף הפעולה ריינאייר תבצע טיסות קישור קצרות בין נמלי תעופה קטנים בערי השדה לנמלי התעופה הבינלאומיים לטיסות המשך ארוכות טווח של חברות התעופה הבינלאומיות. באמצעות השירות של ריינאייר, לדברי אולירי, תוכלנה חברות התעופה להוזיל הוצאות ניכרות בהפעלת מערך של טיסות קישור משלימות לטיסות ארוכות הטווח שלהן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: