אא

''אם השמיים מעל חתונת רפאלי ייסגרו תועבר מתפקידך''

עימות בין שר התחבורה למנהל רת'א על רקע חתונת רפאלי. כץ: ''רואה בחומרה את הניסיון לפעול בניגוד להנחייתי ולמדיניות שקבעתי''. משרד התחבורה: ''החלטת השר לפתוח את השמיים מעל החתונה שרירה וקיימת''

| |

נושא השמיים האוויריים מעל חתונת בר רפאלי לא יורד מהכותרות וגורם לעימות חסר תקדים בין שר התחבורה ישראל כץ, למנהל רשות שדות התעופה יואל פלדשו.  

בעקבות הידיעה אמש כי השמיים ייסגרו למרות הנחיית שר התחבורה, שב משרד התחבורה והבהיר כי בהמשך להחלטת השר לפתוח את השמים מעל יערות הכרמל בעת חתונת רפאלי כי : ״ההחלטת השר שרירה וקיימת״ .

ממשרד התחבורה נמסר כי : ״כל מי שיבקש להפעיל כלי טיס במרחב זה ,מחר בערב יוכל להגיש בקשה לגורמים המוסמכים והיא תטופל בהתאם לנוהלים. לא תהיה שום העדפה ולא תינתן שום בלעדיות לחברה כזאת או אחרת ,במתן אישורי הטיסה, השמים יהיו פתוחים לכולם, ללא כל העדפה או משוא פנים״.

ובתוך כך, שר התחבורה שיגר הערב מכתב חריף וחסר תקדים למנהל רת״א, פלדשו, ובו הוא מתרה באחרון: ״אם השמיים מעל חתונת רפאלי לא יהיו פתוחים, תועבר מתפקידך. כמי שאחראי על תחום התעופה האזרחית ועל קביעת המדיניות, אני מצפה שתמלא אחר הנחייתי בנושא. אני רואה בחומרה את הניסיון לפעול בניגוד להנחייתי ולמדיניות שקבעתי . השמיים שייכים לכלל הציבור ואין להעניק בלעדיות משיקולים מסחריים לגורמים מיוחסים. הצדק חייב להעשות וגם להראות״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: