אא

"מעצמת תעופה"- לופטהנזה מציגה - 20,380 טיסות שבועיות

קבוצת התעופה הודיעה על הוספת יעדי חורף חדשים לחברות התעופה שבבעלותה ובמקביל הודיעה על שינוי בשעת הטיסה, מפרנקפורט לתל-אביב, שמעתה תעמוד על שעה 14:00 במקום 21:25 זאת כדי לאפשר קישוריות נוחה יותר לטיסות טרנס אטלנטיות

| |

קבוצת התעופה לופטהנזה, מוסיפה יעדים לחופשות חורף 2015-2016, בחברות התעופה שבבעלותה: אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, ג'רמן-ווינגס, יורו-ווינגס, לופטהנזה וסוויס. היעדים החדשים, יוצעו כחופשות לתקופת החורף, לנוסעי הקבוצה.

בנוסף, הודיעה החברה על שינוי בשעת הטיסה, מפרנקפורט לתל-אביב, שמעתה תעמוד על שעה 14:00 בצהריים במקום 21:25 בערב. מדובר בהמראה השנייה ביום, מנמל התעופה בפרנקפורט לנתב"ג. לדברי החברה, שינוי שעת ההמראה תאפשר קישוריות טובה יותר בין טיסות טרנס אטלנטיות, כמו גם תאפשר נחיתה בתל-אביב בשעות הערב המוקדמות.

הגדלת היעדים הנוכחית, תציב את לופטהנזה על שיא טיסות של יותר מ-20,380 טיסות בשבוע. החורף קבוצת לופטהנזה תיתן שירות בנקודות היעד: בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל, ואף תציע נתיבים ישירים נוספים מנקודה לנקודה -  261 יעדים ב-101 מדינות. בנוסף, שיתוף פעולה עם 30 חברות תעופה שותפות, תאפשר ללופטהנזה להגדיל את היצע הטיסות ולהעניק לנוסעים גישה לרשת כמעט כלל-עולמית. לוח הטיסות החורפי של כל אחת מהחברות בקבוצת לופטהנזה יהיה בתוקף מ-25 באוקטובר 2015 עד להחלפתו בלוח טיסות קיצי ב-27 במרס 2016.

החל מהחודש, אוקטובר 2015, חלה שיטת התמחור החדשה לטיסות מקומיות בגרמניה ואירופה של אוסטריאן איירליינס ולופטהנזה. הנוסעים במחלקת התיירים יכולים לבחור בין שלושה תעריפים: "Light", "Classic" ו-"Flex". אפשרויות אלו תקפות במיוחד להזמנה מראש של מושבים, הזמנה חוזרת או ביטול טיסות ומכסת המטען המוטס בחינם. מאז שהחלה מכירת הכרטיסים ביולי האחרון, אופציית התעריף "Light" הפכה לפופולרית במיוחד. בכל רמות המחיר ממשיכות חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה להתיר פריט אחד של מטען יד. הנוסעים יקבלו גם חטיפים ומשקאות במטוס, ייהנו משיבוץ מובטח למושבים בדלפק הצ'ק-אין ומבונוסים ל-Award Miles, Status Miles ו-Select Miles.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: