אא

SAS: מרחיבה פעילות לערים בסקנדינביה ואירופה

סקנדינביאן איירליינס, הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה האירית CITYJET. במסגרת ההסכם סאס תרכוש ותחכיר לסיטי ג'ט 8 מטוסים חדשים

| |

חברת התעופה סקנדינביאן איירליינס –SAS, הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה מקיף עם חברת התעופה האירית CITYJET.

במסגרת ההסכם, סאס תרכוש ותחכיר לסיטי ג'ט 8 מטוסים חדשים מסוג Bombardier CRJ900s, וכן סיטי ג'ט תרכוש את מניות סאס בחברת הבת שלה לטיסות אזוריות -חברת BLUE. הסכם החכירה הוא לשלוש שנים עם אופציה לשש שנים נוספות. לסאס יש כבר כיום  12 מטוסים מסוג זה אותם היא מתפעלת באמצעות חברת הבת הנוספת קימבר.

סיטי ג'ט, הינה חברת תעופה אירית שנוסדה בשנת 1992 המתמחה והמפעילה טיסות רק בין ערים באירופה. לחברה 18 מטוסים מסוג Avro RJ85 באמצעותם היא מתפעלת 680 טיסות בשבוע.

ריקארד גוסטפסון, נשיא ומנכ"ל SAS: "אנחנו שמחים על האפשרות לעבוד בשיתוף פעולה קרוב עם סיטי ג'ט ובכך להגדיל באופן משמעותי את הקווים והתדירויות האזוריות שלנו ובכך לחזק את פעילות סאס. שמונת המטוסים החדשים שיוחכרו לסיטי ג'ט יאפשרו לסאס פעילות יעילה ביותר וגמישה בתחום הטיסות האזוריות".

פטריק ביירן, יו"ר מועצת המנהלים של סיטי ג'ט: "זוהי הזדמנות מעולה עבור סיטי ג'ט לעבוד עם חברה מהמובילות בעולם כמו סאס, אנחנו מחכים ומצפים לשיתוף פעולה ארוך טווח שיאפשר להעניק לנוסעי סאס שירות ברמה גבוהה ביותר בעיקר במונחים של שירות ויעילות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: