אא

שובר שיאים - 31 מיליון נוסעים בתשעה חודשים עברו בשדה התעופה במינכן

שדה התעופה פרנץ יוזף שטראוס במינכן, זוכה בשנים האחרונות לפרסים על איכות ונבחר לאחד משדות התעופה האיכותיים בעולם והטוב באירופה . גם בכל מה שקשור לתנועת נוסעים בשדה - מציג השדה כמות מרשימה של 31.3 מיליון נוסעים שעברו בו מתחילת השנה

| |

הנהלת נמל התעופה של מינכן, פרסמה היום את תוצאות שלושת הדו"חות הרבעוניים של שנת 2015, החושפים עליה של כ- 4 אחוזים במספר הנוסעים, לעומת התקופה המקבילה בשנת 2014. מתחילת השנה ועד סוף ספטמבר 2015, עברו בנמל פרנץ יוזף שטראוס 31.3 מיליון נוסעים. מספר ההמראות והנחיתות, אף הוא בעליה של יותר מ- 1.1 אחוזים, מהתקופה המקבילה בשנה שעברה וכעת עומד על מספר שיא של 288,000.

ברבעון השלישי, דיווח Bavarian hub על שיא כל הזמנים: כמות של כמעט 12 מיליון נוסעים שעברו בשדה התעופה של מינכן בין החודשים יולי לספטמבר. מספר עצום זה יצר שיא חדש של מעבר נוסעים בשדה, בתקופה של רבעון הקלנדרי. בחודש אוגוסט נקבע שיא של חודש תנועה יחיד, כשבחודש זה עברו כמעט 4 מיליון נוסעים בשדה. יום שישי ה- 25 לספטמבר נכנס לספר השיאים כיום העמוס ביותר בהיסטוריה של התעופה, עם תנועת שיא של 147,802 נוסעים.

הצמיחה במספר הנוסעים בנמל התעופה של מינכן, לדברי הנהלת השדה, מונעת בעיקר מרווחים משמעותיים בתעבורה הבינלאומית. 19.1 מיליון נוסעים מימשו את פוטנציאל המגוון הרחב של היעדים המוצעים באירופה - עלייה של 3.9 אחוזים לעומת השנה הקודמת. המקטע הבין היבשתי רשם עליות חזקות אף הוא - עליה של 4.1 אחוזים, לכמעט 4.9 מיליון נוסעים. התנועה בנתיבים המקומיים עלתה ב -3.2 אחוזים ל -7.2 מיליון נוסעים.
הצמיחה בתחום המטענים, הייתה אפילו יותר משמעותית. בתשעת החודשים הראשונים של השנה, המחזור הסתכם בכ 236.000 טון מטען. מה שמייצג עלייה של 10 אחוזים בהשוואה לינואר-ספטמבר 2014 ומסמן שיא חדש גם בקרגו. גורם מרכזי נוסף, העומד מאחורי הרווחים החזקים, הוא השימוש המוגבר של מטוסי מטען בנמל התעופה של מינכן. כתוצאה משימוש זה, סך התפוסה הכוללת עלתה בכמעט שליש, לכ- 41,000 טון. שיתוף משא מטען, המועבר בטיסות נוסעים עלה בכ -6 אחוזים ל195,000 טונות.

לאור הצמיחה המרשימה בתנועה בשלושת הרבעונים הראשונים, נמל התעופה של מינכן מצפה אף לקבוע שיא שנתי חדש למטען מועבר, בנוסף לשיא שנתי של יותר מ 41 מיליון נוסעים שיעברו בשדה, עד סוף השנה - כלומר שיא כולל של כל זמנים. בהתבסס על הנתונים שנמסרו על ידי חברות התעופה עד כה, מגמת הצמיחה הנוכחית ככל הנראה תצבור תאוצה בשנה הקרובה, מה שאומר כי בשנת 2016, שדה התעופה יעמוד שוב על שיא של כל הזמנים למספר הנוסעים, כמו גם לתנועת המטוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: