אא

סקי דיל תפעיל טיסות לאינסברוק שבאוסטריה

הטיסות המתופעלות ע"י ישראייר, יצאו לאינסברוק בימי שישי למשך כל העונה, ויקצרו משמעותית את זמן ההגעה ליעדי הסקי המובילים באוסטריה. רונן כ'ץ, סקי דיל :'שנתיים פעלנו מול שדה התעופה אינסברוק על מנת לקבל אישורים להפעלת הטיסות החל מה - 8 לינואר ועד ל-1 באפריל 2016

| |

חברת סקי דיל הודיעה היום על הפעלת טיסות ישירות לשדה התעופה אינסברוק שבאוסטריה. הטיסות באמצעות חברת ישראייר, יצאו מידי שבוע בימי שישי, בכל תקופת עונת הסקי - חודשים ינואר, פברואר ומרץ 2016.

שדה התעופה אינסברוק, נחשב ליעד אטרקטיבי עבור גולשי הסקי, בשל קירבתו לאתרי הסקי המובילים של אוסטריה כמו: מאיירהופן, אישגל, וסקיוולט וקיצבהיל ומקצר את זמן ההגעה לאתרים אלו בכ- 3 שעות. בנוסף לכך, החברה הודיעה כי תפעיל במשך כל עונת הסקי, טיסות לברשייה בימי שבת ולגרנבל בימי שישי ושבת. כל טיסות סקי דיל מתופעלות ע"י חברת ישראייר.

רונן כ"ץ מנכ"ל חברת סקי דיל, המתמחה בטיולי סקי נבחרים אמר לפספורטניוז הבוקר: "התחלנו להפעיל טיסות לאינסברוק בתחילת 2015 והשנה אנו מפעילים את הנתיב החל מה-8 לינואר ועד ל-1 באפריל 2016, הטיסות יצאו כל יום שישי מנתב"ג. היתרון של שדה התעופה אינסברוק, שהוא נמצא במרחק של כשעה מכל אתרי הסקי המובילים באוסטריה, בניגוד למרחק של כ- 4 שעות נסיעה משדה התעופה במינכן. יתרון נוסף הוא שהטיסות יהיו בימי שישי כך שיפחיתו פקקים בדרך לאתרי הסקי באוסטריה ויאפשרו גם לגולשי הסקי לשוב לביתם ביום שישי, בכדי שלא לפספס את סוף השבוע בבית. במשך שנתיים פעלנו מול שדה התעופה אינסברוק על מנת לקבל את האישורים להפעלת הטיסות לשם ואנו שמחים לבשר על הפעלת טיסות אלו."

אינסברוק - אוסטריה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: