אא

טרנסאירו הפסיקה לטוס לישראל וממנה

חברת אירופלוט קבלה היתר מיוחד ממינהל התעופה הישראלי, להטיס את הנוסעים של כל טיסת טרנסאירו שתבוטל. הפיתרון שהושג אתמול בערב הודות לפעילות נמרצת במהלך הימים האחרונים של התאחדות סוכני הנסיעות וחברת אופן סקיי נציגת אירופלוט בישראל

| |

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, החל מאתמול (ב') בחצות, טרנסאירו הפסיקה לטוס לישראל וממנה. חברת התעופה אירופלוט קבלה היתר מיוחד ממינהל התעופה הישראלי, להטיס את הנוסעים של כל טיסת טרנסאירו שתבוטל עפ"י הודעה רשמית באתר חברת טרנסאירו, החברה תפסיק כנראה את טיסותיה לישראל וממנה הלילה בחצות.

התאחדות סוכני הנסיעות הודיעה אתמול בערב, כי לאחר פעולה נמרצת שעשתה במהלך היום מול רשויות התעופה, ביחד עם חברת אופן סקיי, נציגת אירופלוט בישראל, אירופלוט קיבלה היתר ממינהל התעופה, ולפיו החל ממחר, כל טיסת טרנסאירו שתבוטל, אירופלוט תקבל אישור להכנס במקומה לסלוט שהתפנה, כדי להטיס את הנוסעים שרכשו אליה כרטיסים.

בהתאחדות סוכני הנסיעות מדגישים כי מומלץ לעקוב ולשים לב - ייתכנו שינויים במועדי הטיסות. במקביל לפעולות, מסרה חני סובול, מנכ׳לית התאחדות סוכני הנסיעות, כי ההתאחדות תמשיך לפעול גם כדי לקבל תשובות מן הגורמים הרלוונטיים ברוסיה, לגבי הליך מסודר שלפיו סוכני הנסיעות יוכלו לקבל זיכוי עבור כרטיסים לטיסות טרנסאירו שמועדן חל אחרי 15.12.15, ולפיכך נראה שלקוחות ייאלצו לבטל אותם. סובול ציינה במיוחד את חברת אופן סקיי על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות למען פתרון הסוגיה ואמרה :״ראוי לציין בעניין זה את שיתוף הפעולה המקצועי שההתאחדות זוכה לו מצד נציגת אירופלוט בישראל, חברת אופן סקיי, ואת מעורבותו האישית של מנכ"ל החברה, אפרים פורטיס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: