אא

טרמינל חדש בשדה תעופה במינכן יושק באפריל 2016

טרמינל הלווין החדש במינכן, מיזם משותף של נמל התעופה במינכן ולופטהנזה, יגדיל את הקיבולת השנתית של נמל התעופה של מינכן ב- 11 מיליון נוסעים. הנמל הינו מהחשובים והעמוסים באירופה ובשנת 2014 עברו בו כ-40 מיליון נוסעים

| |

עבודות הקמת טרמינל הלוויין החדש בנמל התעופה של מינכן קרובות לסיומן. המבנה החדש והמפואר ייכנס לתפקוד מלא באפריל 2016.

התפעול הניסיוני של הטרמינל החדש יחל בנובמבר 2015, עם בדיקות בסיסיות, לאחר מכן, בינואר 2016, יחלו בדיקות התפעול המשולבות. בדיקות אלו כוללות את האינטראקציה בין כל התהליכים הכרוכים בטיפול בנוסעים הנוחתים והממריאים. מבדקים אלה יסתייעו במאות "ניצבים" שיגלמו את תפקיד הנוסעים על מנת להבטיח שחזור כמה שיותר מציאותי של תרחיש תפעול שגרתי.

לדברי רשויות התעופה במינכן, הלקחים שיילמדו משלב הניסוי ישמשו לביצוע ההכנות האחרונות במטרה לחסל כל תקלה או עיכוב עד להשקה הרשמית באפריל 2016. לסיום המבדקים יעברו כל תהליכי הטיפול בנוסעים בטרמינל החדש ארבעה ימים של ניסוי חי המדמה תנאים רגילים. ניסוי זה יתקיים במרס 2016. גם מערכת התחבורה האישית (Personal Transport System - PTS) המחברת את טרמינל הלוויין לטרמינל 2 באמצעות מנהרה שאורכה 400 מטרים תיבדק בקפדנות לפני שתוסמך לשאת נוסעים. חברת Bombardier, היצרנית הקנדית של המערכת, כבר סיפקה שמונה מ-12 הקרונות שירכיבו את שלוש הרכבות במערכת.  בדומה לטרמינל 2, טרמינל הלוויין יופעל על-ידי מיזם משותף של נמל התעופה של מינכן עם לופטהנזה, המחזיקים בו ב-60% ו-40% בהתאמה. עם טרמינל הנוסעים החדש תגדל הקיבולת השנתית של נמל התעופה ב-11 מיליון נוסעים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: