אא

לילה טוב: לופטהנזה משיקה סיפורים לפני השינה

חברת לופטהנזה משיקה פרויקט סיפורים לפני השינה, שמציע להורים הממריאים בטיסות העסקיות של החברה "להרגיש בבית" בעזרת שליחת סיפור מוקלט לילדיהם מאולפן הקלטות נייד, הממוקם בשדה"ת של פרנקפורט ומינכן

| |

פרויקט 'סיפורים לפני השינה' שמשיקה חברת לופטהנזה החל מהיום, מציעה להורים הממריאים בטיסות העסקיות של החברה "להרגיש בבית" בעזרת שליחת סיפור מוקלט לילדיהם, מתוך שדה התעופה.

מיצג "סיפורים לפני השנה" יוצג באולפן הקלטות נייד בשערי ההמראה בשני נמלי הבית של לופטהנזה, פרנקפורט ומינכן, כאשר מתוך תיבת רמקול גדולה שעוצבה בצורת ירח, יוכלו ההורים לבחור את הסיפור שיספרו לילדם לפני השינה, להקליט אותו ישירות ולשלוח אותו הביתה לילדיהם באמצעות אימייל או הודעת טקסט.

כל שהילדים יצטרכו לעשות, ללחוץ על הלינק במייל או בהודעת הטקסט שקיבלו, שיעביר אותם למיקרו-סייט שבו הסיפורים יהיו זמינים להורדה או להאזנה מיידית. בדרך זו, בני המשפחה יוכלו להרגיש ביחד ובבית למשך מספר דקות, גם כאשר הם בנסיעות.

הודות לתמיכה מצד מו"לים ידועים ניתנת להורים בחירה מבין מגוון גדול של ספרי ילדים פופולריים. אם אין לנוסעים זמן רב להמתין בשער ההמראה, הם יוכלו לבחור סיפורים שכבר הוקלטו מראש ולשלוח אותם הביתה כספרים קוליים. כל הקלטה ניתנת להתאמה אישית באמצעות הקדשת ברכת לילה טוב אישית כתובה ותמונה על העמוד הראשון. כך, יוכלו הנוסעים לעלות לטיסה בתחושה טובה שהעניקו למשפחותיהם הפתעה נעימה.

במאפיינים רבים של השירות הייחודי אפשר להשתמש גם מחוץ לנמל התעופה, הודות למיקרו-סייט LH.com/bedtime-stories.

"נסיעות הן תמיד חוויה רגשית: פרידות וקבלת פנים, שינוי מקום ותרבות, אהבת נדודים וגעגועים הביתה," אומר אלכסנדר שלאוביץ (Alexander Schlaubitz), מנהל השיווק של חברת התעופה לופטהנזה. "רצינו לגרום לכל הנוסעים להרגיש שהם בידיים טובות. המיצג החדש של סיפורים לפני השינה הוא רעיון חדשני ומפתיע נוסף עבור הנוסעים שלנו. רעיונות אחרים שכבר הפכו לפופולריים בקרב הנוסעים הם דלפקי המשפחות שהשקנו מכבר בעיצוב מיוחד עם מדרגות קטנות לנוסעים קטנים, או מדפסות הצבע שבאמצעותן יכולים מקבלי הפנים להדפיס ברכות אישיות לנוסעים הנוחתים."

הקמפיינים השונים מלווים בפרסומות מסורתיות בערוצי המדיה החברתית השונים ובמגזין המשפחתי של לופטהנזה. כל הסיפורים האישיים העוסקים בטיסה עם לופטהנזה הועלו למיקרו-סייט LH.com/lufthansa-stories. בסיפורים אלה חולקים עובדי החברה תובנות מפורטות על מקום עבודתם ומבט מאחורי הקלעים. לדוגמה, הטור "הנתון היומי" מספק נתונים אינפורמטיביים ומעניינים הלקוחים מעולם התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: