אא

גידול במספר הנוסעים באתיופיאן איירליינס

חברת התעופה מדווחת על עליה במספר הנוסעים. זאת למרות שבעבר ישראל צימצמה באופן חד צדדי טיסות של החברה לארץ

| |

התאוששות יפה לחברת התעופה האתיופית אתיופיאן איירליינס, המדווחת היום על עליה משמעותית של מספר הנוסעים מישראל.

לדברי החברה, נתוני רשות התעופה האזרחית מראים כי החברה הגדילה בחודש יולי את מספר הנוסעים שלה ב-20%, ובחודש אוגוסט נרשם גידול של 38% במספר הנוסעים, לעומת אותו החודש בשנת 2014. בחגים נרשמה עליה של 98%, לדברי החברה.

בשנת 2010 ישראל צמצמה באופן חד צדדי, טיסות של חברת אתיופיאן איירליינס לישראל. זאת ככל הנראה עקב משבר בשיחות התעופה ביו ישראל לאתיופיה. עקב כך, הורדו מספר הטיסות השבועיות של החברה מתל אביב לאדיס אבבה, מחמש טיסות שבועיות, לשלוש בלבד. כעת החברה מדווחת על התאוששות יפה והיא משיקה מבצעים חדשים לטובת הישראלים.

הנוק תשגר מנכ"ל אתיופיאן איירליינס בישראל אומר: "החברה תפסה לאחרונה מקום מרכזי בענף התעופה בישראל. אנחנו גאים באמון שהנוסע הישראלי מעניק לנו ושואפים להפוך תוך שנתיים להיות בין 10 חברות התעופה הזרות המובילות בישראל."

החל מ-26.10 אתיופיאן תפעיל שתי טיסות יומיות מאדיס אבבה למומבאי שבהודו. כחלק מהשקת הקו החדש, אתיופיאן יוצאת במבצע של שניים במחיר אחד: המזמין השני משלם רק עבור המיסים וההיטלים. המחיר של כרטיס אחד מתחיל ב-612$. (המבצע הזה בתוקף רק באמצעות סוכני הנסיעות או המשרד בת"א). בנוסף לקו, החברה גם משיקה יעד חדש - דורבן.זהו היעד ה- 52 במספרו של החברה. הטיסה לדורבן החל מה-16.12 ותצא שלוש פעמים בשבוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: