אא

בואינג: Norwegian הזמינה 19 מטוסי בואינג 787-9 "דרימליינר"

חברת התעופה Norwegian הזמינה מטוסים מבואינג בהיקף של כ-5 מיליארד דולר, זו ההזמנה הגדולה ביותר שקיבלה בואינג למטוס ה-787-9

| |

יצרנית המטוסים בואינג הודיעה היום (ה') על השלמת ההזמנה של חברת התעופה הנורבגית Norwegian ל-29 מטוסי 787-9 "דרימליינר" בהיקף של כ-5 מיליארד דולר. ההזמנה כוללת גם אופציות לרכישת 10 מטוסי 787-9 נוספים בשל כוונת חברת התעופה להגדיל משמעותית את צי המטוסים רחבי הגוף שלה בעשור הקרוב.

חברת התעופה הנורבגית כבר מפעילה 8 מטוסי 787-8 ואף הזמינה 11 מטוסי 787-9 תחת הסכם חכירה. הזמנה זו תגדיל במהלך השנים הקרובות את צי מטוסי ה-787 של החברה ל-40.

ביורן קיוס, מנכ"ל Norwegian: "הזמנת 19 מטוסי "דרימליינר" חדשים היא ציון דרך חשוב שיאפשר ל-Norwegian לפתוח מגוון רחב של קווים חדשים ברחבי העולם. מדובר בצעד חיוני להמשך התחזקות החברה בשוק התחרותי הגלובלי, במהלך השנתיים האחרונות הפעלנו טיסות low-cost ארוכות טווח בתפוסה ממוצעת של 90% וזו ההוכחה לביקוש ההולך וגדל לטיסות מוזלות מאירופה לארה"ב ולאסיה. מטוסי ה-787 "דרימליינר" המתקדמים והחסכוניים בצריכת הדלק יבטיחו את המשך הצמיחה של החברה ואת הצלחתה להתמודד בשוק הטיסות ארוכות הטווח. וכמובן, ה"דרימליינר" מציע לנוסעים את חוויית הטיסה הטובה ביותר".

טוד נלפ, סגן נשיא מכירות אירופה בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג אמר כי: "Norwegian מובילה בניצול הביצועים יוצאי הדופן של ה-787 לטובת השקת מגוון טיסות מוזלות ארוכות טווח, הוספת ה-787-9 לצי מטוסי החברה תאפשר לה להגדיל את רשת הקווים שלה בטיסות ארוכות טווח, כמו גם את התפוסה, תוך שמירה על נוחות מירבית לנוסעים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: