אא

דוז פואה לשדה התעופה הגרוע בעולם

מושבי המתנה מצומצמים, מזגנים שאינם פועלים ואוהל במקום אולם, כל אלו ועוד הציבו את שדה התעופה פורט הרקורט בניגריה במקום הראשון ברשימת שדות התעופה הגרועים בעולם. רוצים לדעת מי עוד ברשימה הלא מחמיאה?

| |

אתר SleepingInAirports דרג באמצעות סקר שנתי שערך לנוסעים, את רשימת שדות התעופה הגרועים בעולם. הקטגוריות נעות בין ליקויים בשירותים ומתקנים בשדות התעופה, במידת הנקיון בטרמינל, ברמת שירות הלקוחות ואפילו מידת הנוחות ללינת לילה בשדה.

שדות התעופה הגרועים ביותר שנבחרו על פי הסקר, 'ניחנו' בשלל תכונות שליליות ונרשמו כמלוכלכים במיוחד, לא נוחים, לא ידידותיים לנוסע ומחוסרי מתקנים ושירותים בסיסיים. הם אף עוררו ביקורות שליליות ואין ספור אזהרות לנוסעים הבאים.

למקום הראשון ברשימת שדות התעופה הגרועים בעולם, 'זכה' פורט הרקורט (Port Harcourt) בניגריה. את מקומו הוא הבטיח בכך שסיפק מינימום מושבים לנוסעים הממתינים, מיזוג אוויר מקולקל ואוהל - המשמש כאולם מקבלי הפנים. למרות שיפוצים במסוף שנעשו לאחרונה, הנשאלים מדווחים על מרחקו הרב מלהיות שדה תעופה ראוי.

למקום השני הגיע שדה התעופה Jeddah King Abdulaziz שבסעודיה בזכות בהיותו צפוף, מלוכלך וכאוטי. העשן מחדרי העישון המיועדים, נכנס לתוך השדה ומופץ לכל עבר. התורים למהגרים ארוכים עד בלתי נסבלים והקצינים שאמורים לטפל בכך, מתעניינים יותר בדברים אחרים. כך על פי על פי הנשאלים בסקר.

את המקום השלישי תפס שדה התעופה Tribhuvan קטמנדו בנפאל. במרץ 2015 טיסה של חברת תעופה טורקית החטיאה את המסלול והחליקה עליו, מה שגרם לסגירת המסלול למספר ימים ולהשבתתו. מלבד זה הנוסעים מתארים את שדה התעופה כ"תחנת אוטובוס" כשהשירותים שמציע השדה הם ירודים ביותר.

את המקום הרביעי לקח שדה התעופה של טשקנט באוזבקיסטן, בשל התורים הארוכים לטיסות שיוצרים כאוס וחוסר שליטה. לדברי הנשאלים, פעמים רבות הסתיימה ההמתנה באלימות של ממש.

שדה התעופה סימון בוליבר בונצואלה נרשם במקום החמישי עם לכלוך בלתי נסבל, ברמה של השלכת מזון על הרצפה ומחסור במתקנים שהופך את השדה ל"משעמם", לדברי הנשאלים.

שדה התעופה Toussaint Louverture בהאיטי, במקום השישי, עם נוסעים שנאלצו לסבול חום לוהט בשדה, מחסור במושבים ובציוד בחדרי השירותים וסבלי מטען אגרסיבים.

למקום השביעי הגיע שדה התעופה Hamid Karzai של אפגניסטן עם נקיון כללי ירוד ומקרי אלימות נשנים.

את המקום השמיני קטף Tân Sơn Nhất בויאטנם שנוסעיו דיווחו על הדרדרות במידת השחיתות בשנים האחרונות, עם קציני מכס שדורשים שוחד על מנת להעביר את הנוסעים מהר יותר, כאשר אלו המסרבים לשלם מעוכבים למשך שעות ארוכות בתור. בנוסף לכך הנוסעים מתלוננים על לכלוך תמידי ומבחר מצומצם מידיי של מסעדות.

למקום התשיעי הגיע שדה התעופה Benazir Bhutto של פקיסטן אף הוא מדווח על מקרי שחיתות וחוסר שליטה על נוסעים.

את המקום העשירי והאחרון ברשימה, לקח שדה התעופה הצרפתי Beauvais-Tille שבפריז. למרות שהוא נחשב למשודרג יחסית לשדות האחרים ברשימה הזו, נרשמות עדיין תלונות נוסעים על מחסור במושבי המתנה וצוות שאינו ידידותי. עם זאת ה- WIFI החופשי ששדה התעופה מציע, מנעים את זמנם של הנוסעים עד לטיסה.




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: