אא

אמריקן איירליינס ממריאה עם רווח רבעוני של 1.7 מיליארד דולר

חברת התעופה האמריקנית רושמת רבעון שלישי מרשים וכמעט מכפילה את הרווח לעומת הרבעון המקביל בשנת 2014. העלייה הדרמטית ברווח בין היתר גם בשל הוצאות הדלק הנמוכות. מנכ"ל החברה, דאג פארקר:"אנו בדרכנו ליצור את חברת התעופה הטובה בעולם"

אמריקן איירליינס הציגה אתמול את הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השלישי של 2015, מהם עולה כי רשמה רווח רבעוני של 1.7 מיליארד דולר, לעומת רווח של 942 מיליון דולר, ברבעון השלישי של שנת 2014.

הבשורה הגיעה שבוע לאחר שאמריקן שילבה את מערכת ההזמנות שלה עם US איירווייס לשעבר, זאת בעקבות המיזוג שאושר בדצמבר 2013. המהלך הזה בוצע ללא כל שיבוש במערכת המבצעים או שירות הלקוחות, לדברי החברה.

מנכ"ל חברת אמריקן איירליינס דאג פארקר אמר לתקשורת: "הצוות שלנו עשה זאת בצורה מושלמת. אנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר ואנו בדרכנו ליצור את חברת התעופה הטובה בעולם."

התוצאות הכספיות היפות נובעות מירידה בהכנסות בשילוב ירידה גדולה יותר בהוצאות. הכנסות החברה ברבעון היו 10.7 מליארד דולר, ירידה של 3.9% לעומת שנה קודמת. אבל סך ההוצאות התפעוליות היו 8.7 מיליארדד דולר - ירידה של 11.9% בהשוואה לשנה הקודמת. עלויות הדלק ירדו ב- 44% בהשוואה לשנה הקודמת, לכמעט 1.6 מיליארד דולר לרבעון.

ההישגים במהלך הרבעון כללו חתימת הסכמים עם 14,000 חברות שירות לקוחות וסוכני נסיעות המיוצגים על ידי עובדי 'America-International Brotherhood of Teamsters'.

חברת התעופה הרחיבה גם את טכנולוגית מעקב המטען שלה בכל הטיסות, טכנולוגיה המאפשרת לנוסעים לעקוב אחר המטען שלהם בזמן אמת.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: