אא

נשיא בואינג: "לעולם לא נאכזב את אל על"

שעות ספורות לאחר הטקס בהאנגר של אל על בנתב"ג, קיימה החברה קבלת פנים במלון דן. ריי קונור, נשיא חטיבת המטוסים האזרחיים של בואינג, הגדיר את היחסים עם אל על כמשפחה ודוד מימון אמר: "גאה להיות מנכ״ל אל על במהלך היסטורי ומשמעותי בתולדות החברה״

|| ||

אל על ציינה אתמול (ה', 29/10) יום חשוב והיסטורי בתולדות החברה.

שעות ספורות לאחר שמנכ״ל אל על, דוד מימון, ונשיא החטיבה האזרחית בבואינג, ריי קונור, חתמו על הסכם ההצטיידות של אל על בטקס מרשים בהאנגר בנתב"ג, קיימה הנהלת החברה קבלת פנים חגיגית, במלון דן תל אביב, בהשתתפות ראשי בואינג ובכירי תעשיית התיירות והתעופה בישראל, ביניהם מנכ"לי אל על לשעבר אליעזר שקדי ומיכאל לוי. אווירה חגיגית ותחושת גאווה ליוו את היום ההיסטורי, שהתחיל בטקס בנתב"ג, בו השתתפו מאות מעובדי אל על הנרגשים, והסתיים בקבלת הפנים החגיגית, שהיתה מפגן של כבוד והערכה לאל על מצד הקולגות והמתחרים בענף התיירות והתעופה.

דוד מימון, מנכ"ל אל על, שהוביל את תוכנית ההצטיידות הגדולה, נאם יום לפני הטקס בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות, והגדיר את השנה האחרונה כ"שנת מהפך" ואת תוכנית ההצטיידות כ"מהלך היסטורי ודרמטי, שישנה את פני החברה ואת התעופה בישראל". החברה, בראשותו של מימון, הצליחה בשנה החולפת להתגבר על מכשולים רבים, בהם מלחמת צוק איתן וגל טרור, ורשמה הישגים מרשימים, כמו ההסכם ההיסטורי עם העובדים, הצלחת חברת הלואו קוסט UP, כרטיס האשראי FLY CARD, עם למעלה ממאה אלף לקוחות, הפריחה של מניית החברה, וכמובן ההצטיידות הגדולה במטוסי בואינג המתקדמים.

באל על ובבואינג שוררת הסכמה גורפת על המהלך המשמעותי. לדברי בכירים בשתי החברות, ההצטיידות של אל על במטוסי דרימליינר החדשים, תצעיד את החברה קדימה ותעמיד אותה בשורה הראשונה עם חברות התעופה הגדולות והמתקדמות בעולם.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: