אא

מנות מישלן בטיסות בריסל איירליינס

נוסעי מחלקת העסקים של חברת בריסל איירליינס ייהנו ממנות של שף מסעדת הוף ואן קליב בעלת 3 כוכבי מישלן. הארוחות יוגשו בטיסות הבין יבשתיות לארה"ב ואפריקה

| |

החל מחודש דצמבר הקרוב ייהנו הנוסעים הישראלים, במחלקת העסקים של חברת בריסל איירליינס, מארוחות שיצר פיטר גוסנס, מהמסעדה הבלגית הוף ואן קליב, עטורת 3 כוכבי המישלן. בשיתוף פעולה זה רוצה חברת התעופה להמשיך את תפקידה כשגרירה מעופפת של בלגיה. הארוחות יוגשו בטיסות הבין יבשתיות לארה"ב ואפריקה.

השף של מסעדת Hof Van Cleve , בעלת 3 כוכבי מישלן, פיתח 6 תפריטים שונים, אשר מציגים את הטוב שבגסטרונומיית בלגיה ללקוחותיה הבינלאומיים של בריסל איירליינס. פיטר גוסנס בחר בעיקר מוצרים עונתיים ואזוריים, אותם הוא שילב עם מגע בלגי.   אתר 'WBPStars' פרסם ביולי האחרון רשימה של 60 המסעדות הטובות בעולם, בהן Hof Van Cleve מחזיק במקום ראשון משותף.

פיטר גוסנס: "שאפנו להציג תפריטים המביאים לידי ביטוי את ניסיון המסעדה בגובה של 30,000 רגל באוויר. לא הייתה זו משימה קלה, מאחר וישנן הגבלות רבות לארוחות במטוסים, אך אני גאה בתוצאה. הייתה זו חוויה ייחודית לעבוד עם בריסל איירליינס על הפרויקט ואני מצפה לתגובות הנוסעים."

אן טריקוט, סגנית נשיא בריסל איירליינס לחוויות לקוח: "אנו גאים מאד להיות מסוגלים להגיש את היצירות של פיטר גוסנס בטיסותינו הבין יבשתיות. אנו רוצים להציע לאורחי מחלקת העסקים שלנו חוויית פרימיום ובו בעת להראות להם את הזהות הבלגית שלנו. התפריטים של פיטר הינם דרך מושלמת להראות את הטוב ביותר שיש לגסטרונומיה הבלגית להציע". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: