אא

FC אקספרס אושרה כסוכן מכס ומשלח בינלאומי

חברת FC אקספרס, מקבוצת FC פליינג קרגו, הפכה לחברת הבלדרות הראשונה בישראל אשר אושרה כסוכן מכס ומשלח בינלאומי, במסגרת "גורם כלכלי מאושר" של מכס ישראל, מינהל המכס ורשות המסים

| |

חברת FC אקספרס בע"מ, מקבוצת FC פליינג קרגו, הזכיינית הישראלית של FedEx Express, הפכה לחברת הבלדרות הראשונה בישראל אשר הוכרה כסוכן מכס ומשלח בינלאומי במסגרת תכנית "גורם כלכלי מאושר" של מכס ישראל, מינהל המכס ורשות המסים.

תכנית "גורם כלכלי מאושר" הינה תכנית וולונטרית לאבטחת שרשרת הסחר הבינלאומית, אשר אומצה בשנת 2005 על ידי מכס ישראל ומנוהלת ע"י מינהל המכס, ועוסקת בגורם עסקי שנבדק על ידי רשות המכס ואושר, יחד עם שרשרת הסחר שלו, כי הם עומדים בקריטריונים שנקבעו להשתתפות בתכנית. כתוצאה מכך, מעניקה רשות המכס לגורם הכלכלי המאושר הקלות בתהליך הסחר הבינלאומי.

התכנית מבוססת על מסמך מסגרת ה-SAFE של ארגון המכס העולמי ובבסיסה סטנדרטים אחידים לאבטחת שרשרת האספקה הבינלאומית, וכן עיקרון השותפות מרצון. חברות המאמצות את מסגרת הסטנדרטים שנקבעו בתכנית, יתרמו לשיפור אבטחת שרשרת האספקה הגלובלית ויזכו להקלות בסחר החוץ, הן בישראל והן במדינות נוספות עמן תחתום ישראל על הסכמי הכרה הדדית.

כחלק אינטגרלי משרשרת האספקה של לקוחות FedEx בישראל, ומתוך הבנה כי באמצעות התכנית יוכלו לקוחות החברה המייצאים לחו"ל ליהנות מההקלות המוצעות במסגרת התכנית, פנתה FedEx ישראל למינהל המכס על מנת לעבור את הליכי הבדיקה וההסמכה, ולהיות חברת הבלדרות הראשונה בישראל המאושרת במסגרת התכנית.

במסגרת הליך האישור, נבחנה החברה ונבדקה על פי פרמטרים הנדרשים מסוכני מכס ומשלחים בינלאומיים ועומדת בהם מהבחינות הפיננסית, הרגולציה והאבטחה. כחברה המשקיעה מאמצים רבים באבטחה וכן מתמידה בשמירה על סטנדרטים גבוהים של פעילות איכותית ושקיפות מול הרשויות, עברה FedEx ישראל את התהליך בהצלחה ואושרה כסוכן מכס ומשלח בינלאומי.

לאחר סיום הליך הבדיקה בהצלחה, הוענקה בחודש אוקטובר תעודה רשמית מטעם מינהל המכס ותכנית "גורם כלכלי מאושר" למנכ"לית החברה, גב' אוולין כהן, במעמד מנהל התכנית, מר עמיר קרון, והצוות המקצועי שליווה את הסמכת החברה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: