אא

לוֹט חנכה טרמינל חדש בשדה התעופה בוורשה

יותר דלפקים לצ'ק-אין, אזור מיוחד למחלקות עסקים ופרימיום, ומסלול מהיר למשפחות עם ילדים, הם רק חלק מהשירותים החדשים שמציעה חברת התעופה הפולנית ללקוחותיה בטרמינל החדשני ביותר במרכז אירופה. פספורטניוז הצטרף להשקת הטרמינל

|| ||

פספורטניוז הצטרף היום (שישי) לסיור השקה בטרמינל החדש של חברת התעופה לוט, כאורח החברה ובשיתוף סיטונאית התיירות מונה טורס, שתשווק בחורף הקרוב את ורשה כיעד מרכזי של החברה.

חוויית טרום-טיסה נעימה מצפה לנוסעי חברת התעופה הפולנית לוֹט (LOT), שיגיעו לטרמינל החדש של החברה בנמל התעופה שופן בוורשה. הודות לשילוט חדש, ניתן למצוא ביתר קלות את דלפקי הצ'ק-אין של החברה, שהשקיעה המון מחשבה בנוחות ובביטחון של נוסעיה. לרשות הנוסעים במחלקת תיירים עומדים 20 דלפקים חדשים, שמבטיחים צ'ק-אין מהיר וללא תורים. באזור ההמתנה הוצבו שולחנות המיועדים למשפחות, מתחם מיוחד לילדים, ושולחנות לנוסעים מבוגרים או נוסעים הדורשים טיפול מיוחד.

לנוסעי מחלקת עסקים ופרימיום תיירים הקימה החברה אזור נפרד, עם 10 דלפקי צ'ק-אין ופינות ישיבה למנוחה. נוסעים המעוניינים להשתמש במסלול המהיר, יוכלו לעשות זאת במסלול החדש הממוקם בסמוך לעמדת הבידוק הבטחוני. טרקלין העסקים של החברה, Polonez, מציע עיצוב חדשני וסטנדרט גבוה של אוכל, שמכין השף של המקום. בלוֹט מבטיחים כי בכל שלב במעבר בשדה התעופה, הנוסעים יטופלו על ידי אנשי צוות מקצועיים שיסייעו להם בכל עניין הקשור לנסיעתם.

מרסין סלז'בסקי, מנכ"ל בפועל של לוט, אומר: "לנוסעים שלנו מגיע להרגיש נוח ובטוח כמו בבית, בנמל הבית של לוט. עבור אנשים רבים שדה התעופה הוא מקום מלחיץ,  שבו תמיד צריך להיות מודאג לגבי משהו. לא אצלנו. צ'ק-אין נפרד לכל מחלקה, מסלול מהיר, טרקלין עסקים מכובד, ומגוון רחב של שירותים נוספים, מבטיחים נסיעה נעימה מרגע ההגעה לשדה התעופה".

נוסעים בטיסות המשך של החברה יזכו לבלות פחות זמן בשדה התעופה והמעבר בין הטיסות יתקצר, הודות לליווי צמוד של אנשי צוות שימתינו להם בירידה מהמטוס ויובילו אותם לטיסה הבאה. "שדות תעופה וחברות תעופה מבטיחים מינימום זמן מעבר, אבל רק מעטים מצליחים לעמוד בהבטחה. אנחנו מקיימים את ההבטחות שלנו, ומציעים לנוסעים שהות קצרה יותר בשדה התעופה, בטיסות המשך לצפון אמריקה, אסיה, ערים אירופאיות, וכמובן בטיסות פנימיות בתוך פולין", מוסיף סלז'בסקי.

עוד אומר סלז'בסקי, כי נוסעים רבים מאסו בשדות תעופה גדולים וצפופים, ומעדיפים להתנהל באופן רגוע ויעיל יותר. "בנוסף לאזורי צק-אין חדשים, ושירותים ומוצרים שהעמדנו לרשות הנוסעים שלנו, בראש ובראשונה אנחנו מציעים להם חיבורים בין 60 הערים החשובות ביותר בעולם, המופעלים על ידי לוט, כחלק מרשת עולמית שהושקעה בה מחשבה רבה", מדגיש סלז'בסקי.

שידרוג הטרמינל בוורשה, מהווה מרכיב חשוב באסטרטגיית הצמיחה של לוט ב-5 השנים הבאות. כחלק מהתוכניות לעתיד, החברה מתכננת להגדיל משמעותית את תנועת הנוסעים דרך ורשה, ולהפוך את שדה"ת שוֹפן לצומת חשובה ומרכזית באירופה.

"ישנם מעל 175 מיליון איש באזור, ושיעור הצמיחה הכלכלי גבוה פי 4.5 מאשר במערב אירופה. אולם אחוז האנשים הטסים נמוך באופן משמעותי מאשר במערב. אלה שאינם טסים הם נוסעים שאין בקרבתם חברות תעופה, או שהאפשרויות של החברות הקיימות לא מתאימות להם. לוט רוצה להיות הבחירה הראשונה שלהם, בזכות הטיסות הטובות ביותר הקיימות בשוק המקומי וטיסות ההמשך דרך ורשה", מסכם מנכ"ל לוֹט. 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: