אא

מנכ''ל אירופלוט: ''חמש שנות הפעילות שלנו בישראל הן סיפור הצלחה''

חברת התעופה חוגגת 5 שנות פעילות בישראל. מנכ''ל החברה בראיון בלעדי ל'פספורט' מדבר על הקשר לישראל ולחברת אופן סקיי. הראיון המלא בגיליון המודפס של 'פספורט' המופץ היום. אופן סקיי תקיים היום ערב גאלה חגיגי בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ

|| ||

חברת אירופלוט, חוגגת חמש שנות פעילות בישראל.

בהנהלת חברת התעופה הרוסית, קיימת שביעות רצון רבה מהפעילות בישראל באמצעות ה-GSA חברת אופן סקיי בראשות המנכ"ל והשותף אפרים פורטיס. אירופלוט בחמש שנות הפעילות שלה בישראל הטיסה לרוסיה באמצעות מטוסיה, 1.3 מיליון נוסעים.

מנכ"ל אירופלוט, ויטאלי סאבלייב, מאד מרוצה מהפעילות בישראל ואומר בראיון מיוחד ולבלעדי ל'פספורט' כי: "חמש שנות הפעילות שלנו בישראל כאשר השקנו את הקו בחודש אוגוסט 2010 הן סיפור הצלחה".

על השותפות של אירופלוט עם אופן סקיי ואפרים פורטיס, אומר סאבלייב כי: "אופן סקיי ומר פורטיס הם ה-GSA לנוסעים וקרגו מאז שהתחלנו להפעיל את הקו לתל אביב. ויש להם חלק מאד גדול מסיפור ההצלחה של אירופלוט בישראל, כאשר הם נותנים לנו את השיווק והמכירות בשוק המקומי עם הניסיון הרב והמומחיות שלהם לטובת ההצלחה ההדדית".

לגבי התכניות של החברה, אומר המנכ"ל כי: "התכניות שלנו לחמש השנים הבאות הן שאפתניות כמו המטרות שהצבנו והשגנו בשנים האחרונות".

אופן סקיי עורכת היום (רביעי) יחד עם אירופולוט חגיגה גדולה לרגל חמש שנות הפעילות, כאשר אירוע חגיגי ומיוחד יתקיים במלון דן פנורמה בת"א, (בשעה 18:30) בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות והתעופה בראשות שר התחבורה, ישראל כץ, ובכירי אירופולט שמגיעים במיוחד לישראל.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: