אא

אייר בלטיק מתרחבת

חברת התעופה הודיעה היום כי ממשלת לטביה אישרה מכירה של 20% ממניות אייר בלטיק בשווי כ- 52 מליון אירו למשקיע פרטי. בכוונת חברת התעופה להרחיב את פעילותה באירופה ולישראל

| |

אייר בלטיק, החברה הלאומית של לטביה, מתכננת להרחיב משמעותית את כמות הטיסות שלה לישראל ואירופה, זאת בעקבות אישור הממשל הלטבי לרכישה של 20% ממניותיה בעלות של 52 מליון יורו ע"י המשקיע הגרמני ראלף דייטר מונטג-גירמס. כתוצאה מאישור הרכישה גם ממשלת לטביה, הבעלים העיקרי של חברת התעופה, תשקיע אף היא 80 מליון יורו נוספים דבר שיחזק עוד יותר את חברת התעופה.

כחלק מתכנית ההתרחבות, אייר בלטיק מתכוונת להוסיף טיסה שלישית לישראל כבר בקיץ הקרוב בימי ראשון בנוסף לרביעי ושבת ולשפר את לו"ז הטיסות ליציאות מת"א לריגה בשעות הבוקר ובכך להציע חיבור מהיר ליעדי המשך במדינות הבלטיות, הסקנדינביות ומזרח אירופה.

כמו כן, בעקבות הודעתה המפתיעה של חברת התעופה אסטוניאן אייר על הפסקת פעילות מיידית הודיעה אייר בלטיק כי הם יגדילו את כמות הטיסות לאסטוניה ויפעלו לעזור בהטסת הנוסעים שנתקעו באסטוניה.

זאת לאחר שמוקדם יותר הודיעה כי במסגרת תוכנית החומש של החברה, אייר בלטיק מתכננת להפעיל 11 טיסות ישירות מטאלין ווילנה ולמעלה מ 60 טיסות מריגה לאירופה.

גדעון טהלר, מנכ"ל חברת טל תעופה, נציגתה בישראל של אייר בלטיק בישראל אמר היום "אייר בלטיק מממשיכה להתרחב בקצב מרשים ולהציע יעדים רבים נוספים באזור אגן הים הבלטי. זו הפעם השנייה שחברת התעופה נקלעת לעזרת לקוחות חברות תעופה בפשיטת רגל כאשר ביוני האחרון אייר ליטואניקה הפסיקה את פעילותה בעוד שאייר בלטיק הגדילה טיסות לווילנה בירת ליטא".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: