אא

מימון: לא רציני להגיד שהתוצאות הם רק בגלל הדלק

מנכ"ל אל על, מי שמוביל את אל על לשנת שיא, סיפר הבוקר לפספורטניוז לאחר פרסום התוצאות העסקיות המרשימות של החברה ברבעון השלישי, על המהפכה שעברה החברה, על המגעים עם ישראייר. על המצב הביטחוני באירופה: "צריך לקחת הכל בפרופורציות"

"יעד אסטרטגי" דוד מימון|| "יעד אסטרטגי" דוד מימון||

בחברת אל על התקשו להסתיר הבוקר את שביעות הרצון מתוצאות השיא של החברה לרבעון השלישי של 2015.

רוח חדשה נושבת בחברה ולא רק בעקבות הדו"ח, מי שאחראי להצלחה ולמהפכה הגדולה שעוברת חברת התעופה בשנה וחצי האחרונות הוא המנכ"ל דוד מימון, מימון שנבחר כאיש השנה של פספורט בשנה האחרונה, מוביל את החברה לשנת שיא  וזוכה לפרגון עצום שאף לא אחד מקודמיו בתפקיד זכה לקבל עד עתה. מימון סיפר הבוקר ל'פספורטניוז', מיד לאחר פרסום התוצאות המרשימות, על ההצלחה, והודף בביטול את מי שמנסה לזקוף את ההצלחה הגדולה של החברה בעיקר בשל הירידה במחיר הדלק.

"הגדלנו את ההכנסות בתקופה שמחיר הדלק יורד, ומחיר הכרטיסים ירד והיינו צרכים להתרסק מבחינת ההכנסות, אבל להפך גדלנו. זה בהחלט מרשים מבחינתנו, כאשר גם הגדלנו את התפוסה וזה מאד משמעותי. אם תסתכל על שוק ההון, יש שאומרים שהמניה עלתה רק בגלל מחיר הדלק. ברבעון הראשון של 2015 מחיר הדלק היה 40 דולר והמניה לא קפצה אז. אחרי כן היו מספר דברים בדרך ששוק ההון ראה באל על - ההתחדשות בצי המטוסים, הסכם העבודה קיבוצי חדש, הדיבידנד שחלקנו, וכרטיס האשראי החדש "פליי קארד". זה לא רציני להגיד שהתוצאות הם רק בגלל הדלק". על המו"מ המתנהל מול חברת ישראייר, אומר מימון : "מעולם לא הפסקנו לדבר במהלך המו"מ, יש תקופות שמדברים יותר ויש פחות. כרגע אין משהו קונקרטי, לא הרמנו ידיים, אבל גם לא סגרנו. עסקה לא פשוטה, מאד מורכבת, אחרת היה נגמר מזמן".

על השפעת המצב הביטחוני באירופה והאם משפיע על ההזמנות וההערכות, אומר מימון: "צריך לקחת הכל בפרופורציות ולא להסיק מסקנות אחרי 3-4 ימים גם אם יעד מרכזי נפגע. אנחנו לא שוקטים על השמרים, אנחנו מתכוונים לעשות מהלכים גם בתיירות הנכנסת, וגם ביוצאת, וגם בכל הקשור לפריז, אנחנו נצא לשוק עם דברים מעניינים, לא מתכוונים לוותר גם אם המצב הביטחוני מעורער. אני לא רואה פגיעה חוץ מהיעד של פריז, בסופו של דבר תעשייה וכלכלה מנצחות. אנשים לא יפסיקו לטוס, אולי יאיטו את הקצב". מימון הוסיף כי באל על עוקבים אחרי מה שקורה באירופה בימים אלו  ואם המצב יצריך תדע החברה להגיב מבחינת לוח הטיסות במידת הצורך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: