אא

אתיופיאן איירליינס חוזרת לטוס לאדיס אבבה

הטיסות יתבצעו ישירות ללא עצירה בקהיר. הנוק טשאגר, מנהל אתיופיאן בישראל: "השיקול הראשון של אתיופיאן היה ונשאר ביטחון הנוסעים. העמידה שלנו בדרישות של מנהל התעופה האזרחית מאפשרת לנו להציע לקהל הישראלי קונקשן ל-92 יעדים בעולם"

| |

אתיופיאן איירליינס חוזרת לטוס לאדיס אבבה ללא עצירה בקהיר. שתי הטיסות שהחברה מפעילה מת"א נמשכות כארבע וחצי שעות. הטיסה יוצאת מישראל לכיוון הים התיכון ופונה דרומה מעל אלכסנדריה שבמצריים. מסלול זה קבל את כל האישורים הביטחוניים.

 Henok Teshager, מנהל אתיופיאן בארץ הודיע כי: "הטיסה ללא עצירת ביניים מקצרת את זמן הטיסה ומשפרת את חווית הטיסה. השיקול הראשון של אתיופיאן היה ונשאר בטחון הנוסעים. העמידה שלנו בדרישות של מנהל התעופה האזרחית מאפשרת לנו להציע לקהל הישראלי את הקונקשן הנוח ביותר ל-92 יעדים בעולם."

בנוסף חברת אתיופיאן איירליינס שמחה לבשר כי החברה מפעילה היום (19.11) טיסה לבנגקוק שכולה מנוהלת ע"י נשים – כולל הצוות בתא הטייס, אנשי הביטחון, הצוות בתוך המטוס והאחראים על המטען והמזוודות. אתיופיאן פרסמה את "טיסת הנשים" כדי להבהיר את החשיבות שהחברה נותנת לשיוויון המגדרי.

חברת אתיופיאן מסרה כי היא ממשיכה להרחיב את מספר היעדים שלה. ב-2015 הוספו יעדים כמו קייפ טאון, דורבן, מנילה, דובלין,, טוקיו ולוס אנג'לס. על פי התכנון של אתיופיאן, בקרוב היא תתחיל להפעיל טיסות להו צ'י מין בווייטנאם, סינגפור וניו יורק. כל היעדים ניתנים לשילוב ללא תוספת מחיר  כך שניתן לטוס לבנגקוק ולחזור מוויאטנאם או סינגפור או  לוס אנגלס או וושינגטון עם חיבור לניו יורק. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: