אא

אוסטריאן איירליינס מוכרת את כל צי מטוסי ה-Fokker

החברה מוכרת את צי המטוסים שבבעלותה ל- Alliance Aviation of Australia, סה"כ נחתם הסכם למכירה של 21 מטוסים, מחיר הרכישה של 15 מטוסי פוקר 100 ושישה מטוסי פוקר 70 הוא 15 מיליון דולר

| |

חברת אוסטריאן איירליינס הודיעה כי חתמה על חוזה עם חברת שירותי התעבורה למטוסים, Alliance Aviation Services Limited, למכירת כל צי מטוסי הפוקר (Fokker) שבבעלותה. צי מטוסי הפוקר של אוסטריאן כולל 15 מטוסי פוקר 100 ושישה מטוסי פוקר 70, ובסך הכל 21 מטוסים. מכירת מטוסי הפוקר תצעיר את צי מטוסי הטווח הבינוני של אוסטריאן איירליינס. מטוסי הפוקר שנמכרו יוחלפו בהדרגה החל מינואר 2016 במטוסי סילון מדגם Embraer 195.

מחיר המכירה של מטוסי הפוקר הוא 15 מיליון דולר והוא ישולם באמצעות שילוב של הנפקת מניות חדשות בחברת Alliance ובמזומן. אוסטריאן תפסיק בהדרגה את השימוש במטוסי פוקר ותעבירם לידי Alliance Aviation מדצמבר 2015 עד דצמבר 2017. במקביל, תקבל החברה לידיה את מטוסי ה-Embaer. מטוסי סילון אלה הינם כיום בגיל ממוצע של ארבע שנים (נבנו בין 2009-2012) לעומת גיל ממוצע של 21 שנים בצי מטוסי הפוקר.

מנכ"ל אוסטריאן איירליינס, קיי קרטקי: "החלפת מטוסי הפוקר במטוסי Embaer תפחית באופן משמעותי את הגיל הממוצע של צי המטוסים של אוסטריאן ותשפר את מבנה העלויות של החברה," 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: