אא

מהן חברות התעופה עם השירות הגרוע ביותר?

מגזין התיירות המוביל "Travel and Leisure” דירג את חברות התעופה שהשירות שלהן מתחת לכל ביקורת, זאת על פי תלונות הנוסעים. אז כדי שתחשבו טוב לפני שאתם מזמינים טיסה, לפניכם הדירוג הלא מחמיא

| |

לצד בטיחות ומחירים נוחים, הנוסעים בחברות התעופה השונות מייחסים חשיבות רבה לשירות טוב. אך לא תמיד חברות התעופה מספקות שירות לקוחות ראוי, ויש כאלה שגורמות לנוסעים להתחרט על הבחירה הגרועה. מגזין התיירות המוביל "Travel and Leisure", פרסם לאחרונה דירוג של 10 חברות התעופה עם השירות הגרוע ביותר. הדירוג מתבסס על תלונות הגולשים שענו לסקר אותו פרסם המגזין. אז מאיזו חברת תעופה עדיף לכם להימנע? הנה המצעד:

10. איבריה
חברת התעופה הגדולה בספרד "זכתה" לתלונות רבות מצד הלקוחות על כך שצוות החברה "הינו הגרוע ביותר שראינו מימינו" וכי העובדים "חסרי תודעת שירות ולא מנומסים. בכל פעם שנשאלו שאלה הם נתנו תחושה כאילו אנחנו מבזבזים את זמנם”.

9. אליטליה
אמנם חברת התעופה האיטלקית הספיקה להטיס 720 אלף אנשים בשנת 2014, אך נראה שהניסיון לא בהכרח הופך את אליטליה לחברה שירותית. אחד הנוסעים טען כי החברה אבדה את המטען שלו ושל אשתו ולא טרחה לפצות אותם על כך גם שנה לאחר המקרה. נוסעים אחרים התלוננו על חוסר הסדר והבלגן בצ'ק אין. “אני לעולם לא אטוס עם אליטליה יותר, גם אם כרטיס הטיסה יהיה בחינם" סיכם אחד הנוסעים הזועמים.



8. אייר צ'יינה
חברת התעופה הסינית קבלה ביקורות על האוכל שהיא מגישה (“אוכל נוראי!” כתב אחד הנוסעים), על כך שהטיסות בחברה נדחות לעיתים קרובות, ועל כך שהיא אינה מאפשרת להשתמש בסמארטפון גם אם הוא על מצב טיסה. “כל חברות התעופה הסיניות מוצלחות יותר” הוסיף גולש באתר.

7. יונייטד
"צריכים להכריח את המנהלים של החברה הזו לטוס שבוע במחלקת התיירים, ולהעביר אותם את חוויית אובדן המטען ואיחור לטיסות קונקשן. הגיהנום פחות גרוע מחברת התעופה הזאת" ציין נוסע בכעס. יתר הנוסעים התלוננו על כך שהעבירו אותם למושבים אחרים מבלי שידעו מראש על כך, וחמורות מכל הן התלונות של נוסעים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, שלטענתם לא קבלו שירות ראוי.




6. פרונטייר
חברת התעופה האמריקאית אינה מספקת מרחב לרגליים בזמן הטיסה, כך טוענים נוסעים רבים, והתוצאה היא שהברכיים של הנוסעים נצמדות למושב שלפניהם. נוסע אחד, בעל לקות ראייה, ציין שיש לו כלב נחייה וכי פרונטייר מערימה עליו קשיים רבים בטיסה. “אני פשוט שונא לטוס איתם" אמר.

5. אמריקן איגל
“אם במקום לנזוף בלקוחות, צוות החברה היה מקדיש את הזמן לעשות את העבודה בצורה נכונה, אולי אמריקן איגל לא הייתה נחשבת לחברה עם שירות לקוחות כל כך גרוע" כך כתב אחד הנוסעים על חברת התעופה, שקבלה ביקורות שליליות על תודעת שירות וטיסות שנדחות לעיתים קרובות.

4. יו אס איירוויס
חברת התעופה האמריקאית התאחדה עם אמריקן איירליינס, אך עד לאחרונה צברה תלונות רבות מצד הנוסעים, כשרובן עוסקות סביב אובדן של מזוודות וצוות טיסה בלתי שירותי בעליל.

3. אלג'יאנט אייר
והנה חברה אמריקאית נוספת שזכתה לכבוד המפוקפק. נוסעים רבים התלוננות על שירות לקוחות חצוף וצוות טיסה לא סימפטי, אך בולטת במיוחד תלונה של אחד הנוסעים על כך שהחברה סירבה לזכות את כרטיס הטיסה של אשתו לאחר שהיא נפטרה. “מעולם לא הייתה לי חוויה טובה עם החברה" טען נוסע אחר.

2. איזי ג'ט
חברת הלואו-קוסט הבריטית קבלה את התואר "חווית הטיסה הגרועה ביותר", כשנוסעים רבים התלוננו על כך שהחברה מחייבת אותם לשלם כמעט על כל דבר במטוס, ושישנן בעיות רבות בצ'ק אין.





1. ספיריט
והזוכה במקום הראשון והמשפיל היא ספיריט. חברת התעופה האמריקאית קבלה את הדירוג הנמוך ביותר בשירות הלקוחות. “חברת התעופה הגרועה ביותר בעולם" כתב אחד הנוסעים. “הם מבטלים לך את הטיסה וממש לא אכפת להם. אם הם היו יכולים לחייב אותך על החמצן שאתה נושם הם היו עושים זאת". נוסע אחר סיפק עצה לחברה: “היה נחמד אם הייתם רק מעמידים פנים שאכפת לכם מהלקוחות שלכם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: