אא

כתבה מחוקה!

חברת התעופה היפנית סיכמה על שת״פ עם אל על, לופטהנזה ובריסל איירליינס במסגרתו יוכלו ישראלים לרכוש כרטיסי טיסה בקו תל אביב - טוקיו דרך שישה יעדי ביניים באירופה ומשם בטיסות המשך עם חברת ANA, הערים הן - פריז, לונדון, מינכן, דיסלדורף ופרנקפורט, יקי כהן יהיה ה GSA של החברה בישראל

 חברת התעופה הגדולה ביפן בעלת דירוג 5 כוכבים -ANA - "אול ניפון איירווייז", מצטרפת באופן רשמי לשוק הישראלי ומתחילה בפעילות מכירות בישראל.

החברה תציע לנוסעים הישראלים את טיסותיה מת"א לטוקיו במחירים של החל מ-1050 דולר הלוך חזור במחלקת תיירים ובכ-3100 דולר במחלקת עסקים. ANA תציע מהיום לנוסעים הישראלים כרטיסי טיסה מת"א לטוקיו ולכ-120 ערים בתוך יפן אליהם טסה החברה. הנוסעים הישראלים יוכלו לטוס לטוקיו עם ANA דרך מספר ערים מרכזיות באירופה בהן החברה פועלת כמו: בריסל, פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, פאריס ולונדון ומשם בטיסות ישירות של ANA לטוקיו.

הטיסות מישראל לאירופה שכלולות במחיר הכרטיס שיימכר על ידי ANA, יבוצעו על ידי חברות אל על, בריסל איירליינס ולופטהנזה, מה שיאפשר לנוסעים הישראלים גמישות ואפשרויות מגוונות.

במסגרת כניסתה הרשמית לשוק הישראלי, אול ניפון אירוויז הצטרפה גם למערכת הבי.אס.פי המקומית המאפשרת לסוכני הנסיעות הישראלים לראשונה למכור ולכרטס בעצמם ובמידי את כרטיסי הטיסה של החברה, במקביל, לראשונה, תמכור החברה את הכרטיסים מת"א לטוקיו גם דרך האתר האינטרנט הבינלאומי של החברה. לחברה התעופה היפנית ארבעת סוגי המחלקות שיוצעו לנוסעים הישראלים: תיירים, תיירים פרימיום, עסקים וראשונה. כל המחלקות של החברה הינן בשירות מלא.

 יקי כהן,  נבחר להיות ה-GSA של אול ניפון איירווייז בישראל: "הנוסעים הישראלים יוכלו ליהנות מחויות הטיסה האיכותית והמעולה שמציעה אול ניפון איירווייז בנסיעותיהם מישראל ליפן וכל זאת גם במחירים משתלמים שיהפכו את הנסיעה לנעימה וכדאית ביותר ובכך גם את יפן וישראל לנגישות יותר מתמיד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: