מהיום: אליטליה סוגרת את ה-Help Desk לסוכנים
חברת התעופה הודיעה אמש לסוכני הנסיעות, כי מעתה יצירת קשר עימה תתבצע באמצעות המייל בלבד. בניוזלטר שנשלח לסוכנים מציינת החברה כי "המעבר לתקשורת באמצעות האימייל נועד לשפר את השירות של החברה״
חברת התעופה אליטליה (Alitalia) סוגרת את ה-Help Desk הטלפוני לסוכני הנסיעות.
החברה שלחה אמש, (שני), ניוזלטר מיוחד לסוכני הנסיעות והודיעה, כי החל מהיום (8/12), לא יוכלו ליצור עימה קשר באמצעות שיחה טלפונית למוקד ה-Help Desk, וההתקשרות עם החברה תיעשה באמצעות דואר אלקטרוני בלבד, בכתובת [email protected]. עם זאת, מדגישה החברה כי המוקד הטלפוני יישאר פתוח עבור הקהל הרחב.
האם מהלך זה עתיד לפגוע בתקשורת בין סוכני הנסיעות לחברת אליטליה? לדברי אלדו ד׳ליה, מנכ״ל אליטליה בישראל, וכפי שהחברה מציינת במכתב, ההיפך הוא הנכון: "הנציגים יענו באופן מיידי למיילים, והמעבר לתקשורת באמצעות האימייל נועד לשפר את השירות של החברה״. מנגד, בכיר בענף הנסיעות הביע תמיהה על המהלך ואמר הבוקר לפספורטניוז: "תמוה מאד שחברת תעופה שמדגישה כי עיקר פעילותה מתבצעת דרך משרדי הנסיעות בוחרת לנקוט במהלך שכזה".