אא

לא ערוך - אג'יאן היא הפתעה מרעננת בנוף של חברות התעופה

אומרת דבי שפיגל, מנהלת המכירות של החברה היוונית ב'אופן סקיי', המייצגת את אג'יאן בישראל, ומפרטת את החידושים בפעילות החברה בקווים לישראל

דבי שפיגל, אשת התעופה הוותיקה, הייתה מזוהה משך שנים עם SAA, חברת התעופה הדרום אפריקאית, אך בשנים האחרונות הייתה מחוץ לענף, עד שחזרה לאחרונה לחיק 'אופן סקיי' וקיבלה על עצמה את תפקיד מנהלת המכירות של חברת התעופה היוונית אג'יאן.

דבי מספרת: "לפני שבע שנים וחצי חשתי שמיציתי את הענף ועזבתי את תפקידי כמנהלת הנציגות של SAA. חצי שנה הייתי במשרה מלאה של אימא, ולאחר מכן הצטרפתי לחברת לוג'יק תעשיות, שעסקה בפרויקטים של 'ביטחון המולדת' (Homeland Security), עבודה מרתקת ומאתגרת. במשך חמש שנים הייתי מנהלת הנסיעות של החברה, אך לצערי היא נסגרה".

איך החזרה לענף התיירות והתעופה?

"לעבוד עם אפרים פורטיס, עם כל הניסיון שלי עם אופן סקיי במשך שנים, זו חוויה, מה עוד שקיבלתי על עצמי אתגר גדול וחדש, למכור את אג'יאן, שרק לאחרונה קיבלנו את הנציגות שלה".

מה מייחד את אג'יאן?

"אג'יאן היא הפתעה מרעננת בנוף של חברות התעופה. היא אולי חברת תעופה פחות מוכרת, אך המוצר שלה מעולה, ולמרות המשבר הכלכלי ביוון, אג'יאן מצליחה מאד, צומחת ומתפתחת. לחברה צי חדיש וצעיר של מטוסי איירבוס 320 ו-321. החברה מפעילה היום 56 מטוסים ולא מכבר היא רכשה 5 מטוסים נוספים, שייכנסו לשירות עד הקיץ הקרוב. ראוי לציין גם את השירות המשובח, לו זוכים הנוסעים, הן בטיסה והן על הקרקע".

כמה טיסות שבועיות מפעילה החברה בקווים לישראל?

"כעת בעונת החורף אג'יאן מפעילה 5 טיסות שבועיות בקו בין ת"א ללרנקה ו-4 טיסות שבועיות בקו בין ת"א לאתונה, אבל אנחנו חושבים כבר על לוח טיסות הקיץ, בו תפעיל החברה 10 טיסות שבועיות בקו ללרנקה ו-10 טיסות שבועיות בקו לאתונה".

רק לאחרונה נכנסת לתפקיד. מה היעדים שלך?

"אני עדיין לומדת את השוק, ושמחה מאד להיווכח שאג'יאן זוכה לתגובות טובות מאד בענף. אחת המטרות החשובות שלי היא לפתח את השוק העסקי, גם לקפריסין וגם ליוון, תחום שלא פותח בעבר. אנחנו שואפים לראות יותר תנועה עסקית בטיסות אג'יאן, ובהתאם לכך אנחנו פועלים ויוזמים שינויים בפעילות החברה בקווים לישראל".

מה, למשל, אתם משנים בפעילות החברה?

"אנחנו מעוניינים להפוך את נמל התעופה של אתונה ל-HUB לטיסות המשך של אג'יאן. רוב הטיסות מאתונה למגוון יעדים באירופה יוצאות בין 8:00 ל-9:00 בבוקר, ולכן אנחנו מקדימים החל מהקיץ את הטיסות מהארץ ל-5:30 כדי שיגיעו לאתונה ב-7:30, וכך יוכלו הנוסעים להשתלב בטיסות ההמשך. גם מחירי הטיסות של אג'יאן הם מחירי OW, המכוונים לשוק העסקי. כמו כן, גם בקו ללרנקה הכנסנו את מושבי הביזנס, ואנשי העסקים יכולים לצאת מהארץ בבוקר ולחזור הביתה בלילה".

כיצד מתקבלת אג'יאן בקרב סוכני הנסיעות?

"כפי שאתה יודע, אנחנו באופן סקיי מוכרים רק באמצעות סוכני הנסיעות, כמובן, גם את טיסות אג'יאן. הקשר עם סוכני הנסיעות מצוין והם מרוצים מאד מן השירות ושיתוף הפעולה, שהם זוכים לו מצידנו, וגם אנחנו מרוצים משיתוף הפעולה שלהם. הטיסות של אג'יאן, שהולכת ומתבססת בשוק הישראלי כחברה המובילה בטיסות ליוון ולקפריסין, צוברות תאוצה והחברה כבר זוכה להערכה רבה, הן בענף והן בציבור הרחב. ראוי לציין כי אג'יאן חברה בברית התעופה 'סטאר אליאנס' וכל הטסים עימה נהנים מהיתרונות של הברית".

איך את רואה את הפעילות העתידית של החברה בקווים לישראל?

"כפי שציינתי, אתגר גדול עומד בפנינו ויש לנו מוצר מעולה ביד. בקיץ הקרוב נפעיל 20 טיסות שבועיות סדירות בין תל אביב ללרנקה ואתונה, יותר ויותר נוסעים עסקיים יטוסו באג'יאן וטיסות דרך נמל התעופה באתונה למגוון יעדי המשך (אג'יאן תטוס בשנה הקרובה ל-111 יעדים בינלאומיים ב-45 מדינות) יהפכו לאופציה רלוונטית לישראלים רבים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: