אא

אייר פרנס מחדשת את טיסותיה לטהרן

בעקבות חידוש יחסי המסחר בין צרפת לאיראן, תפעיל החברה 3 טיסות שבועיות בין פריס לטהרן החל מאפריל 2016. בנוסף, אייר פראנס תחדש את קו הטיסות היומי משדה התעופה אורלי בפריס, ל-JFK בניו יורק

בעקבות הסכם הגרעין עם איראן וביטול הסנקציות הכלכליות, החליטה אייר פרנס לחדש את הקו בין פריס לטהרן החל מחודש אפריל הקרוב. בקו, שפעילותו הופסקה בחודש אוקטובר 2008, תפעיל החברה 3 טיסות שבועיות בימים רביעי, שישי וראשון מנמל התעופה שרל דה גול.

עפ"י כל ההערכות הכלכליות, חידוש הקשרים המסחריים עם איראן, השוק הזר הרביעי בחשיבותו בכלכלת האיחוד האירופי, עשוי לאושש את הכלכלה הצרפתית המקרטעת.

ראוי לציין כי כבר בשנת 1946 הפעילה אייר פרנס קו תעופה לטהרן, אמנם לא ישיר, אך הקו הלך והתפתח ברבות השנים, והפך לאחד הקווים החשובים של החברה, אך היא נאלצה להשעותו ב-2008 בעקבות הסנקציות הכלכליות על איראן.

במקביל לחידוש הקו לטהרן, אייר פרנס מחדשת גם את הקו בין נמל התעופה אורלי לנמל התעופה קנדי בניו יורק, ותפעיל בו טיסה יומית במטוס בואינג 777-200.

"באמצעות שני קווים חדשים אלה אייר פרנס מציגה את מדיניותה לנצל כל הזדמנות אפשרית לגידול ולהתפתחות רווחית", אמר פרדריק גאז'יי, יו"ר ומנכ"ל אייר פרנס.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: