אא

דלתא איירליינס חברת התעופה המובילה בעולם

בסקר חברות התעופה השנתי שערך המגזין Business Travel News Annual Airline דורגה חברת התעופה האמריקאית במקום הראשון בפעם החמישית ברציפות, על ידי מנהלי תיירות של חברות עסקיות מובילות

| |

מנהלי תיירות של חברות עסקיות מובילות הכתירו את דלתא איירליינס כחברת התעופה המובילה זו השנה החמישית ברציפות, ודרגו אותה במקום הראשון בסקר חברות התעופה השנתי של מגזין Business Travel News (BTN). זו הפעם הראשונה בה מצביעי BTN, אשר מנהלים עשרות מיליארדי דולרים בתקציבי נסיעות שנתיים, בחרו באותה חברת תעופה במשך 5 שנים רצופות. 
בנוסף לכך, זאת השנה השנייה ברציפיות שדלתא זכתה בכל 10 קטגוריות הסקר.

קוראי BTN דרגו את 10 חברות התעופה האמריקאיות בסקר בהתבסס על תפיסותיהם לגבי ביצועי חברת התעופה בנושאי תוכניות לקוחות מועדפים, שירות, תמורה לעלות ועוד. "אנו מציבים לעצמנו את הנצחון בסקר BTN כמטרה העסקית שלנו מידי שנה, ואנו גאים שתוצאות הסקר משקפות את הדרך בה מנהלי חברות התיירות הגדולות מעריכים את השירותים והתמיכה שאנו מספקים להם". מסר סטיב שיר, סגן נשיא בכיר למכירות בדלתא איירליינס. "אנשי דלתא עובדים ללא הפסקה, כדי ליצור את התוצאות החיוביות וכדי לקיים את דרישות התיירות של לקוחותינו, אשר אנו רוצים שיראו אותנו כחברה שהכי קל לעשות איתה עסקים".

במהלך 5 שנות הזכייה של דלתא בסקר BTN, החברה חזקה את טיסותיה הפנימיות והבינלאומיות באמצעות ביצוע שדרוגים משמעותיים בשדות התעופה והוספת יותר מ-300 המראות יומיות משווקים מרכזיים בניו יורק, אטלנטה, לוס אנג'לס וסיאטל. בנוסף, דלתא המשיכה להרחיב את הגעתה ליעדים ברחבי העולם על ידי הוספת שותפויות עם וירג'ין אטלנטיק, GOL, Aeromexico, Chine Eastern ווירג'ין אוסטרליה.

"הפרס מהווה הכרה במאמצים של 80,000 עובדי דלתא, אשר מונעים מידי יום לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר," מסר נשיא דלתא, אד בסטיאן, במזכר לעובדי החברה. "אנו ממשיכים לחבור למותגים מובילים ומוסיפים נתיבים להובלת נוסעינו, כל זאת בזמן שאנו מעניקים להם אחריות להגעת מזוודותיהם ליעדם. אנו גם מובילים בפער גדול את הביצועים הטובים ביותר בתעשיה. מנהלי תיירות של חברות מובילות יודעים שאנו תומכים בהם והם מעריכים את המאמצים שאנו מקיימים כדי לספק ללקוחותינו את חוויית הטיסה הטובה ביותר".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: