אא

הדב פדינגטון טס בבריטיש איירווייס לתל אביב

בריטיש איירווייס פונה אל הילדים ומחלקת בטיסות החברה ערכות פעילות, המעוצבות בהשראת הדב האנגלי החום והחביב.

Shutterstock Shutterstock
הדב פדינגטון המפורסם ארז את מזוודתו, והוא בדרכו לנמל התעופה הית'רו, לטוס בבריטיש איירווייס לישראל: ערכות פעילות חדשות בעיצוב הדב פדינגטון מחולקות מהיום חינם לילדים בטיסות ארוכות טווח של בריטיש איירווייס, גם בקו תל אביב - לונדון.

ילדים בגילאי 3-6 מנמל התעופה הית'רו 5, יקבלו ערכה הכוללת תיק מעוצב כמזוודה של הדב, חוברת פעילות, מדבקות וצבעים. בטיסות אל נמל התעופה הית'רו יקבלו הילדים תיק גב, המכיל חוברת בגירסה שונה וסט של בובות אצבע.

ילדים בגילאי 6-12 יקבלו בטיסות מנמל התעופה הית'רו קלמר גדול, העשוי מחומר גומי מלאכותי עמיד שמכיל חוברת עם סיפורים, פאזלים ועובדות מעניינות מרחבי העולם, עט הכותב במספר צבעים וחבילה של קלפי משחק. בטיסות אל הית'רו יקבלו הילדים בקבוצת הגילאים הזו קלמר פלסטיק מסוגנן עם חוברת, עט וקלפים.

כצ'ופר נוסף, יוקרנו תוכניות טלוויזיה של הדב פדינגטון במטוסים, והילדים יוכלו ליצור לעצמם תגים למזוודה ולהדפיס דפי צביעה של הדב הישר מאתר האינטרנט של החברה.

בנוסף לערכות הפעילות, מציעה בריטיש איירווייס, בכל טיסותיה בקו תל אביב – לונדון, 12 ערוצי טלוויזיה, בהם ערוץ ייעודי עם תוכניות וסרטים לילדים ומאפשרת להזמין ללא תוספת תשלום ארוחות ילדים מיוחדות , הכוללות מנות שילדים אוהבים.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "דווקא בימים אלו כאשר חברות תעופה מחפשות היכן לקצץ, בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בדברים הקטנים שעושים את ההבדל בטיסה. אנו מציעים שירותים ומוצרים בטיסות המותאמים במיוחד עבור ילדים, כולל ערכת פעילות המחולקת מזה שנים רבות ומתחדשת בעיצוב ובמוצרים חדשים מעת לעת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: