אא

אפליקציית TLV של רש"ת זכתה בתחרות IT Awards

האפליקציה של רשות שדות התעופה זכתה בקטגוריית מינוף טכנולוגיות מתקדמות. באפליקציה מידע אינטראקטיבי מקיף, הכולל ביצוע צ'ק אין לטיסות, בדיקת מסמכי טיסה אונליין, ושינויים ועדכונים על טיסות בזמן אמת

| |

אפליקציית TLV נמל תעופה בן גוריון של רשות שדות התעופה, זכתה בתחרות IT Awards  בקטגוריית מינוף טכנולוגיות מתקדמות. תחרות IT Awards נערכת מזה 13 שנה ברציפות, ומשתתפים בה הארגונים והחברות המובילים במשק.

מנימוקי השופטים לזכייה: "בפרויקט בוצע פיתוח של אפליקציה, שנועדה להנגיש בצורה מלאה ושקופה את כל המידע לציבור הנוסעים ומלוויהם המגיע לשדה התעופה. עוד מאפשרת האפליקציה ביצוע צ'ק אין לטיסות, בדיקת מסמכי טיסה אונליין, קבלת שינויים ועדכונים בזמן אמת לטיסות, ומידע כללי לציבור. האפליקציה זכתה להצלחה רבה בקרב המשתמשים מאז עלתה לאוויר בפברואר 2014, ומאז היא ממשיכה להתחדש".  

האפליקציה משמשת ערוץ תקשורת זמין לציבור, עם מערכת מידע אינטראקטיבית שמלווה את הנוסע מ"דלת אל דלת", החל מרגע תכנון הטיסה בבית ועד כסא המטוס.

האפלקציה ניתנת להורדה כשירות חינם של נמל התעופה בן גוריון מחנויות אפל וגוגל. הנתונים המוצגים באפליקצייה עדכניים וזהים למידע שנוסע יקבל במוקד השרות או בלוחות התצוגה בטרמינל, והיא מאפשרת לקבל לנייד מידע על טיסות היוצאות ונכנסות מ/לנתב"ג, שינויים בזמני ההמראות והנחיתות, שינויי שערי היציאה לטיסה, כמו גם מידע על דרכי הגעה נוחים לנתב"ג, עם אפשרות להתממשק עם תוכנת ג'י.פי.אס, וכן אפשרויות לשימוש בתחבורה ציבורית הנוחה ביותר לנתב"ג.

שירות נוסף אותו ניתן לקבל דרך האפליקציה, הוא מידע על תפוסת החניונים בנמל התעופה בזמן אמת ומחירי החנייה בחניונים.

מיכאל רוף, סמנכ"ל תקשוב ברשות שדות התעופה, אומר: "נמל התעופה בן גוריון משתלב בתפיסה העולמית של נמלי התעופה הרואים עצמם חלק מחווית הנוסע. החופשה מתחילה בבית בהכנות לטיסה. זה אומר לקצר לנוסע ככל הניתן את הסידורים לטיסה ולהרחיב לו את חווית השהייה בנתב"ג,  כאשר מינוף טכנולוגיות מתקדמות הן יעד מרכזי דרכו אנו משפרים את חווית המשתמשים באופן המונחה לצרכי המשתמש".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: