אא

חברת TUI Fly תפעיל טיסות בקו תל אביב-מינכן

חברת הלואו קוסט הגרמנית, שהיא חלק מתאגיד התיירות הגדול בעולם, תפעיל מתחילת מרץ טיסות שבועיות בקו תל אביב מינכן. מוני בר, מנכ״ל קבוצת בר ליין, נציגת TUI בישראל: "המטרה העיקרית של החברה היא להביא תיירים מגרמניה לישראל"

| |

חברת הלואו קוסט הגרמנית טואי פליי (TUI Fly) מגיעה לישראל. החל מה-7 במרץ 2016, החברה תפעיל טיסות בקו תל אביב-מינכן. 
הטיסות, שיבוצעו במטוסי בואינג 737-800, יצאו מתל אביב למינכן בימי רביעי ושישי בשעה 1:20 בלילה, וינחתו במינכן בשעה 05:05. הטיסות ממינכן לתל אביב יצאו בימים שלישי וחמישי בשעה 19:25 וינחתו בתל אביב בשעה 00:05. 



מחיר הטיסה יתחיל מ-218 יורו לכרטיס הלוך ושוב, לא כולל אוכל ומזוודה. משלוח מזוודה במשקל של 20 קילוגרם יעלה 15 יורו לכל כיוון, ובנוסף, נוסעים שלא ביצעו רישום מוקדם לטיסה באמצעות האינטרנט, יידרשו לשלם על כך תוספת. 
TUI תציע כרטיסים המוגדרים כ-Perfect. בעלות של 20 יורו ומעלה, הנוסעים יוכלו לבצע בידוק באינטרנט וגם בשדה התעופה, יוכלו לשנות את תאריכי הטיסה, למסור מזוודה וליהנות מארוחה קלה ושתייה. 



טואי פליי היא חברת בת בתאגיד TUI איירליינס, אשר בה חברות שש חברות תעופה נוספות: ת'ומסון איירווייז הבריטית, TUIfly נורדיק השוודית, ג'טאייר פליי הבלגית, קורסאייר הצרפתית ו-Arkefly ההולנדית. 
התאגיד מחזיק גם ב-15 ספינות פאר ומאה אלף חדרי מלון ברחבי העולם.

מוני בר, מנכ״ל קבוצת בר ליין, המייצגת את TUI בישראל: ״המטרה העיקרית של כניסתה של TUI לישראל היא להביא תיירים מגרמניה למדינה. הפנייה לאזרחים בגרמניה מהווה רק את הצעד הראשון של קונצרן TUI בהבאת תיירים לישראל. הקונצרן פרוש על פני 114 מדינות ברחבי העולם, ולכן אנחנו מקווים שזוהי רק ההתחלה בהצבת ישראל כיעד תיירותי של כל קונצרן TUI העולמי״.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: