אא

מונרך איירליינס מגדילה פעילותה בישראל

חברת התעופה מונרך תשיק קו תעופה חדש, ישיר ונוסף מת"א למנצ'סטר. החברה תציע 3 סוגי כרטיסים המותאמים לנוסע הישראלי הכוללים: אפשרות להטסת מזוודות במשקלים שונים, ארוחות מגוונות ובחירת מקום ישיבה

|| ||

חברת התעופה מונרך איירליינס, אשר החלה בתחילת חודש זה בפעילותה החדשה והסדירה בישראל על ידי השקת שני קווים ישירים מתל אביב-נתב"ג ללונדון ומאילת-עובדה ללונדון (לוטון), תפתח קו שלישי, ישיר ונוסף מת"א לעיר מנצ'סטר בצפון בריטניה. חברת מונרך איירליינס שייכת לקבוצת מונרך  קבוצת תעופה ותיירות עצמאית מובילה וגדולה בבריטניה.

מונרך תתחיל את טיסותיה למנצ'סטר באפריל 2016 ותפעיל אותן במטוס איירבוס A320 עם 174 כסאות. הטיסות מתל אביב למנצ'סטר יופעלו 3 פעמים בשבוע שלישי, חמישי ושבת. הטיסות מת"א למנצ'סטר מתוכננות להמריא מטרמינל 3 בנתב"ג ביום שלישי בשעה 18:25 (הגעה משוערת 22:10) , בימי חמישי בשעה 19:40 (הגעה משוערת 23:25) ובמוצאי שבת בשעה 23:10 (הגעה משוערת 02:55). מחירי הטיסות יהיו החל מ-108 פאונד לכיוון מת"א והחל מ-110 פאונד לכיוון ממנצ'סטר. ניתן כבר להזמין באתר האינטרנט.

החברה תציע 3 סוגי כרטיסים שונים לנוסעים הישראלים מלונדון: כרטיס הכולל טיסה בלבד, כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא + מזוודה עד 23 ק"ג, כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא מועדף עם מרווח רגליים גדול יותר של 86.36 ס"מ ומזוודה עד 26 ק"ג, כמו כן צ'ק אין אונליין כלול בשתי האפשרויות האחרונות.

מונרך תציע לנוסע הישראלי מבחר של ארוחות וחטיפים במהלך הטיסה, ניתן להזמין מראש ארוחה חמה, ארוחת צמחונית או ארוחת ילדים תמורת כ- 12 פאונד בלבד, ותציע גם שתיה מגוונת.

אנדרו סוויפלד מנכ"ל מונרך: "אנחנו מאמינים בשוק הישראלי ובהתפתחותו המשמעותית, אנחנו כבר רואים את הדרישה הרבה לטיסות של מונרך ללונדון ואנחנו מרוצים מאד מהצלחתו של הקו ת"א-לונדון לוטון אשר הושק בתחילת חודש זה. בהתבסס על ההצלחה של הקו ללונדון, הנוסעים הישראלים יוכלו עכשיו גם לנסוע בטיסות מונרך הישירות מת"א למנצ'סטר וליהנות מאיכות שירות טובה ביותר במחירים תחרותיים".

 שר התיירות יריב לוין: ״אני מברך על החלטת מונרך איירליינס להשיק קו תעופה נוסף ממנצ׳סטר שהינה עיר מרכזית בצפון אנגליה. הקו ממנצ׳סטר מצטרף לקווים של מונרך מלונדון ולקווים רבים נוספים שנפתחו לישראל ע״י חברות תעופה בחודשים האחרונים, זוהי הוכחה נוספת להיותה של ישראל יעד תיירותי אטרקטיבי ולהתעניינות ההולכת וגוברת במדינה.  אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לסייע לחברות תעופה לפעול ולשווק את ישראל בעולם ואני מצפה גם להמשיך את השותפות המצוינת עם חברת התעופה מונרך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: