אא

בריטיש איירווייס: סאונד קולנועי במערכת הבידור

חברת התעופה בריטיש איירווייס לוקחת את ההשקעה בטכנולוגיה ובחדשנות צעד אחד קדימה, ומטמיעה את טכנולוגיית הסאונד הקולנועי, הסופר סראונד 3D, במערכות הבידור של הטיסות הארוכות של החברה

החל מהחודש, יוכלו נוסעי חברת התעופה בריטיש איירווייס בכל המחלקות, לצפות בשוברי קופות חדשים בליווי מערכת שמע "תלת מימדית", באמצעות אוזניות ייעודיות. הסרט הראשון שיוצע לנוסעים, שיוקרן בליווי הטכנולוגיה החדשה הוא "משימה בלתי אפשרית - אומת הנוכלים" בכיכובו של טום קרוז.

ריצ'רד דה קרוז, מנהל תחום הבידור בבריטיש איירווייס, הסביר את חשיבות המהלך: "מערכת הסאונד בטכנולוגיית התלת מימד (3D) מקפיצה את איכות השמע של מערכת הבידור שלנו כמה דורות קדימה. עולם הקולנוע שם דגש משמעותי על סאונד זה שנים רבות, והגיעה השעה להדביק את הקצב ולהשקיע את מיטב הטכנולוגיה גם בתחום הזה. המטרה שלנו היא להעניק לנוסעים שלנו חווית בידור שקרובה, עד כמה שאפשר, לחוויה שהם מקבלים בבתי הקולנוע."

בחודשים הקרובים תשקיע בריטיש איירווייס בהתאמה של סרטים חדשים נוספים למערכת השמע החדשה, במטרה לאפשר ללקוחותיה ליהנות ממספר רב של שוברי קופות באיכות סאונד קולנועית ויחידה במינה במטוסי החברה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: