אא

2015: שנת שיא לבואינג באספקת מטוסים חדשים

החברה סיפקה 762 מטוסים וקיבלה הזמנות ל-768 מטוסים חדשים בשווי כולל של 112.4 מיליארד דולר. גלילת מטוס הבואינג 737 MAX ותכנון תצורת מטוס הבואינג 777X, בין הישגי שנת 2015

|ישראל דוגמא טובה למהפכת הלואו - קוסט |ישראל דוגמא טובה למהפכת הלואו - קוסט

ערב חגיגות שנת המאה ליצרנית המטוסים המובילה בואינג, רושמת החברה שיא, בשנת 2015 קיבלה בואינג הזמנות ל-762 מטוסים חדשים בשווי כולל של 112.4 מיליארד דולר. צבר ההזמנות של החברה, נכון לסוף שנת 2015, עומד על 5,795 מטוסים מלקוחות ברחבי העולם. כ-40 מטוסים יותר מהשנה הקודמת ושיא של כל הזמנים.

נשיא ומנכ"ל קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ריי קונר: "אנו עומדים בלוחות הזמנים, וערוכים לספק ללקוחותינו את המוצרים החדשים שפיתחנו, באיכות בלתי מתפשרת, לא יכולנו להגיע להישגים אלה ללא התמיכה והעבודה הקשה של העובדים, הספקים והקהילה שלנו". הצוות של בואינג עמל קשות להשגת שיא חדש זה", אמר הצוות עשה עבודה מעולה בהגברת קצב ייצור המטוסים ואספקתם ללקוחותינו במהירות וביעילות ובכך נמשיך להתמקד. צבר ההזמנות של החברה לשנת 2015 חזק ומאוזן, והוא מבטיח אספקת מטוסים יציבה וסדירה ללקוחותינו במהלך השנים הקרובות" .

רנדי טינסת, סגן נשיא לשיווק בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג: "הביקוש לטיסות ממשיך להיות גבוה בכל השווקים של בואינג, תנועת הנוסעים הגלובלית בכל אזורי המפתח היא במגמת גידול, אמר טינסת. הלקוחות שלנו ממשיכים לרשום תוצאות טובות בשווקים ואנחנו נמשיך לתמוך בהם עם המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתעשיית התעופה".

 בנוסף להזמנות ולאספקות המטוסים החדשים, בואינג ציינה מספר אבני דרך במהלך 2015:

  • חמישה לקוחות קיבלו את מטוס הבואינג 787 "דרימליינר" ביניהם אייר מרוקו, סקוט, אמריקן איירליינס, KLM ווייטנאם איירליינס.
  • צוות תוכנית ה-747 מסר את מטוס ה-747-8 המאה במספר, תוכנית ה-767 קיבלה את ההזמנה הגדולה ביותר למטוס מחברת פדקס ותוכנית ה-777 הודיעה על חבילה לשיפור של 2% בתצרוכת הדלק של המטוס.
  • חנוכת מרכז מסירות המטוסים החדש והמורחב של בואינג בסיאטל אשר תסלול את הדרך להגברת קצב הייצור של מטוס הבואינג 737.
  • טקס גלילת מטוס ה-737 MAX בחודש דצמבר 2015.
  • צוות ה-787-10 השלים את תכנון המטוס החדש במשפחת ה-787. כמו כן, תוכנית התצורה הסופית של מטוס ה-777X הושלמה, מהלך שיאפשר לצוות להתחיל בתכנון חלקי המטוס, המכלולים ומערכות אחרות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: