אא

הטייסים באל על מקפיאים את העיצומים לחודשיים

לפי ההסכם שהושג אתמול (שני), ינהלו הצדדים במהלך החודשיים הקרובים מו"מ כדי להגיע להסכם חדש בין הטייסים להנהלה. וועד הטייסים:" אנו מקווים שמסע ההשמצות האחרון כנגד טייסי ועובדי החברה יהפוך לשיתוף פעולה לטובת החברה והנוסעים"

|| ||

הנהלת חברת אל על וועד הטייסים הגיעו אמש (שני)' להסכמה לפיה הטייסים יפסיקו את השיבושים והעיצומים בהם נקטו לאחרונה ופגעו בפעילות החברה.

לפי מזכר ההבנות שנחתם בין הצדדים, במהלך החודשיים הקרובים ינהלו הצדדים מו"מ כדי להגיע להסכם חדש. המטרה לשים סוף להסכם ההיסטורי שלדברי גורמים בסביבת אל על אינו מתאים לרוח התקופה ולכל תתי ההסכמים שהיו כבר עשרות שנים.
 
וועד הטייסים מסר בתגובה :"אנו מקווים שהפסקת מחדל הטיסות החכורות והעבודה הזרה, אותו הפעילה הנהלת אל על במהלך החודשים האחרונים ללא כל צורך, יחזיר את האמון של נוסעינו בטיסות כחול לבן המופעלות ע"י טייסים, דיילים, אנשי בטחון, טכנאים ועובדי חברה ישראלים. לשמחתנו יו"ר ההסתדרות הבין את הפגיעה החמורה והמיותרת בציבור הנוסעים ובעובדים עליה התרענו מיומה הראשון וחתר לבקשת וועד טייסי אל על לפתרון מהיר. אנו מצרים על העובדה שהנהלת אל על פסלה על הסף הצעה זהה, אותה הצגנו לפני מספר שבועות, ושמחים על העובדה שהיא התקבלה בכל זאת. טייסי אל על שהואשמו לשווא בשיבוש הטיסות, ימשכו לבצע את המשימות המוטלות עליהם כפי שעשו תמיד. אנחנו מקווים שמסע ההשמצות האחרון כנגד טייסי ועובדי החברה יהפוך לשיתוף פעולה לטובת החברה והנוסעים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: