אא

מהיום - קו חדש לטוקיו ללוט איירליינס

הקו יפעל בתדירות של 3 פעמים בשבוע במטוסי בואינג 787 .יונתן בוברוב, מנכ״ל לוט בישראל :״טוקיו הינה סנונית ראשונה במגמת הרחבת הפעילות של החברה ובאביב הקרוב אנו מתעתדים גם להגדיל את ההיצע על הקו לתל אביב במעבר לטיסה יומית"

|| ||

חברת התעופה הפולנית לוט איירליינס תפעיל מהיום קו טיסה ישיר בין וורשה- טוקיו, ביפן. הקו יפעל בתדירות של 3 פעמים בשבוע במטוסי בואינג 787 דרימליינר.

במטוסים ניתן ליהנות מ-3 מחלקות: מחלקת עסקים יוקרתית (LOT Business Class), מחלקת פרימיום (LOT Premium Economy), מחלקת אקונומי (LOT Economy Class).

עוד נמסר מחברת התעופה הפולנית המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי כי, החברה תציע לנוסעים מישראל אשר יטוסו עם החברה לטוקיו מחירים ומוצרים לפלח שוק העיסקי ולקבוצות.

יונתן בוברוב, מנכ"ל לוט איירליינס בישראל ומנהל האיזורי: "לוט איירליינס פותחת את השנה בחנוכת קו חדש לטוקיו, יפן. הטיסות בקו החדש, כמו כל הטיסות ארוכות הטווח של החברה תבוצענה במטוסי דרימליינר B787. טוקיו, הינה סנונית ראשונה במגמת הרחבת הפעילות של החברה בשנים הקרובות ובאביב הקרוב אנו מתעתדים גם להגדיל את ההיצע על הקו לתל אביב במעבר לטיסה יומית".

 

 קו טיסה ישיר בין וורשה- טוקיו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: