אא

ישראייר מבקשת להקדים קבלת האיירבוס הרביעי

החברה פנתה לאיירבוס בבקשה לבחון הקדמת קבלת המטוס הרביעי לראשית 2017 זאת בין היתר כחלק מהערכות החברה לפינוי שדה דב, החברה סיימה בימים אלו הכשרת טייסים חדשים. ישראייר בתגובה :״קפיצת המדרגה אותה ביצעה החברה בשנת 2015 מחייבת התאמה מהירה של תכנית ההצטיידות״

| |

פרסום ראשון - חברת ישראייר פנתה לחברת איירבוס במטרה לבחון הקדמת אספקת המטוס הרביעי מדגם 320 בשנה. כזכור, החברה עתידה לקלוט כבר בחודש מאי הקרוב מטוס איירבוס שיצטרף לשני המטוסים הקיימים ואותם מפעילה החברה.

ישראייר הזמינה מטוס רביעי שעתיד להגיע בראשית 2018, אולם לאור הצפי, והגידול המשמעותי של החברה בתנועת הנוסעים בשנת 2015 , וההערכות על פינוי מוקדם מהצפוי של שדה דב מבקשת החברה להקדים את אספקת המטוס לראשית 2017.

בג"ץ יקיים בשבוע הבא דיון בעתירת חברת ארקיע בבקשה לדחות את פינוי שדה דב שאמור להתפנות בחודש יוני 2016. ההערכה כי בג"ץ ידחה את הפינוי במספר חודשים כדי לתת לחברות להיערך בהתאם. במקביל, ישראייר השלימה אמש (חמישי) הכשרת 10 טייסים חדשים, וביום ראשון מתחילה בהכשרתם של 7 טייסים נוספים.

מישראייר נמסר בתגובה לפספורטניוז כי:" קפיצת המדרגה אותה ביצעה החברה בשנת 2015 עם גידול של כ-60% בנתב"ג מחייבת התאמה מהירה של תכנית ההצטיידות של החברה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: