אא

לופטהנזה: מחלקת ה-Premium Economy בכל טיסות ארוכות הטווח

מחלקת Premium Economy במטוסי חברת התעופה הגרמנית מציגה שורה של חידושים והטבות לציבור הנוסעים. בין הפינוקים: מערכת בידור אישית עם מסך מוגדל, קולינריה משובחת ומרווח רחב במיוחד בין המושבים

חברת התעופה לופטהנזה, מסיימת בימים אלה להתקין בלמעלה מ-100 מטוסי החברה המשמשים לטיסות ארוכות טווח, את מחלקת Premium Economy - מחלקת תיירים משודרגת. במחלקה החדשה לופטהנזה הגדילה את המרווח בין המושבים ביותר מ-50%.

מחלקת Premium Economy החדשה במחירים טיסת הלוך ושוב: מת"א להונג-קונג, בנגקוק, שנחאי ובייג'ינג במחלקת Premium Economy תעלה החל מ-1,599$ כולל מסי נמל והיטלים. טיסת הלוך ושוב מת"א ליוהנסבורג, קייפטאון, מומבאי וניו-דלהי תעלה אפילו פחות – החל מ-1,449$ במחלקת ה-Premium Economy .

החוויה של נוסעי המחלקה נמשכת גם לאחר הנחיתה ואף לפני ההמראה הבאה, עם זכאות לקדימות בירידה מהמטוס לפני מחלקת התיירים. בנוסף, לפני היציאה מנמל התעופה הראשי של לופטהנזה בפרנקפורט או במינכן, נוסעי מחלקת ה-Premium Economy יכולים להתרענן בטרקלין העסקים של החברה תמורת 25 אירו או עם ארוחת בוקר משובחת ב”Welcome Lounge”- של לופטהנזה בפרנקפורט תמורת 50 אירו.

הטבות נוסעי מחלקת Premium Economy: חמישים אחוז יותר מרחב לעומת מחלקת תיירים, מושבים חדשים בעלי מרווחים גדולים ביניהם  (97 ס"מ בין מושב למושב שמלפניו), ערכת נוחות ובקבוק מים אישי לכל נוסע במושב, הזמנת המנה העיקרית באמצעות תפריט ייעודי, משקאות קבלת פנים עם העלייה למטוס, מערכת בידור חדישה כולל משחקים, שלט אישי לכל נוסע לשליטה על מערכת הבידור, 2 מזוודות – עד 23 ק"ג כל אחת (ללא תשלום), הטבות מיוחדות עבור מטען חורג (חיסכון של עד 300 אירו), נקודת חיבור לחשמל בכל מושב, כניסה לטרקלין העסקים בטרם ההמראה (בתוספת תשלום של 25 אירו), נקודת חיבור אישית לחשמל ו-USB בכל מושב, מסך רחב יותר–11/12 אינץ' לעומת 9 במחלקת התיירים, תאי אחסון מרווחים יותר, שולחן קוקטייל לכל מושב ושולחן אוכל מתקפל לכל מושב.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: