אא

לופטהנזה תשקיע 150 מיליון יורו בטרקליני הלאונג' עד שנת 2013

סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה, טירי אנטינורי, ביריד ה- ITB: "למרות המצב הכלכלי בעולם השגנו רווח של 1.35 מיליארד יורו בשנת 2008 הודות לצוות עובדים חזק ומנוסה שיודע היטב כיצד להתמודד ברגעי משבר". בהמשך התייחס לפתיחת הקו החדש תל אביב-מינכן והביע ביטחון בהצלחתו.

Shutterstock Shutterstock

קווים חדשים,שדרוגיי טרקלינים,הסכמי קוד שייר חדשים,תגבור מטוסים ועוד חידושים בחברת לופטהנזה למרות המשבר העולמי. טירי אנטינורי, סמנכ"ל לשיווק ומכירות של החברה, אמר הבוקר במסיבת עיתונאים רבת משתתפים עם עיתונאים מכל העולם  ביריד ה- ITB בברלין: "לופטהנזה תשקיע עד שנת 2013 סכום של 150 מיליון יורו, בשדרוגים של טרקליני  הלאונג' ברחבי העולם בינהם בנמלי תעופה חשובים כמו ניו יורק,מינכן,פרנקפורט ומומבאי".

אנטינורי אמר כי: "למרות המצב הכלכלי בעולם והאווירה בשווקי העולם, השגנו בשנה האחרונה רווח של 1.35 מיליארד יורו, וזאת הודות לצוות עובדים חזק ומנוסה שיודע להתמודד גם במצבים של משבר שוק התעופה. שוק התעופה עבר ב משברים לא קטנים  ואנחנו יודעים מה לעשות ברגעים שכאלו ,תוך כדי  שמירה על איכות, בטיחות, אמינות והשקעה. עברנו בצורה מצויינת את המשברים של השנים האחרונות של ענף התעופה עם משברים כמו 11 בספטמבר,מגיפת הסארס ,מלחמת עירק ובכולם התמודדנו  עימם בהצלחה ואפילו עם צמיחה.בלופטהנזה לא עומדים במקום ברגעי משבר,להיפך ,ברגעים כאלו אנחנו משקיעים יותר בפיתוח מוצרים חדשים,בשיפור השירות שיש לנו להציע ללקוחותינו ולא פחות חשוב מתן גמישות לטסים"

אנטינורי הוסיף כי: "בשנת 2008 השגנו שיא במספר הנוסעים שטסו בלופטהנזה, 57 מיליון נוסעים. אנשים ממשיכים לטוס גם בימים קשים, ולנו יש תמיד מוצר מתאים  להציע להם. כמעט כל היעדים שלנו שקיימים כיום יהיו קיימים אצלנו גם בקיץ 2009. נטוס השנה  ל- 206 יעדים ב- 78 מדינות".

אנטינורי אמר כי החברה תקטין את הקיבולת רק בחצי אחוז, "אולם נתון זה לא יורגש בשל ההצלחה שלנו בחברה החדשה לופטהנזה איטליה, עם 113 טיסות  לשבע מדינות  ובשל ההתפתחות היפה אנו מוסיפים עוד שני מטוסי איירבוס A-319 לצי המטוסים לבסיס החברה שבעיר מילאנו שיטוסו לברצלונה, מדריד, פריז,בודפסט, בוקרסט, לונדון,בריסל וליסבון" .  אנטינורי התייחס לשוק ההולך וגדל של לופטהנזה באפריקה ואמר שהחברה  מתכוונת להוסיף יעדים  נוספים באפריקה,"עם אוכלוסיה של 900 מיליון תושבים נדרשת תשומת לב ומחשבה רבה לשוק האפריקאי".


 אנטינורי ציין כי לופטהנזה היא החברה היחידה  בעולם שטסה לשבעה יעדים בהודו, שישה בסין ושני יעדים בדרום קוריאה.

בלופטהנזה מתכוונים לשלב את היותה בעלת עניין בחברת התעופה בריסל איירליינס. הדבר יתבטא בטרקליני האירוח משולבים, שילוב מחירים,התאמת זמני טיסות של לופטהנזה ובריסל איירליינס, טיסות בריסל איירליינס ימכרו גם בלופטהנזה וישאו גם את השם לופטהנזה, כך שטיסות החברה יהיו פתוחות גם לנוסעי לופטהנזה, וההיפך לנוסעי בריסל איירליינס. במקביל בריסל איירליינס תצטרף לברית התעופה, "סטאר אליאנס" בשנת 2009. 

אנטינורי שידר אופטימיות רבה במהלך מסיבת העיתונאים וציין עוד כי עד שנת 2016 תצרף החברה עוד 188 מטוסים ובקיץ 2010, עם כניסת המטוס החדש, איירבאס A380, יהיו מחלקות משודרגות וחדשות גם  בעסקים ותיירים עם מוצרים חדשים ואיכותיים".


בסיום מסיבת העיתונאים  התייחס אנטינורי  לעמלת ה 0% ואמר כי היא קיימת כבר ב 95% מהשוק.


לשאלתי על הקו החדש של תל אביב -מינכן ,חייך ואמר כי בלופטהנזה  מחכים מאוד כבר להפעלת  הקו ובטוחים בהצלחתו  וציין כי מינכן יחד עם פרנקפורט וציריך תיצור משולש אידיאלי לטיסות המשך לנוסעי החברה לכל אירופה ולעולם כולו .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: