אא

השמיים הם לא הגבול: סאן דור פותחת שנה

חברת התעופה מקבוצת אל על השיקה את לוח הטיסות והיעדים החדשים שלה לשנת 2016. המנכ"ל מיקי שטרסבורגר: "נחושים לספק לנוסעים מוצרים ושירותים מובילים במחירים אטרקטיביים". על שת"פ עם סוכני הנסיעות: "שותפי דרך מרכזיים בהתפתחות סאן דור"

|| ||

חברת סאן דור מקבוצת אל על חשפה בתחילת השבוע את לוח הטיסות ויעדי הקיץ החדשים שלה לשנת הפעילות 2016.

החברה שבמשך שנים התמקצעה בטיסות שכר אשר הופעלו עבור סיטונאים, בעיקר ליעדים באגן הים התיכון, עברה בשנה האחרונה מתיחת פנים, במסגרתה החלה להגדיל את פעילותה למגוון רחב של יעדים עם 50 יעדים סה"כ ביבשת אירופה. יתר על כן, הוחלט בסאן דור לחזק את תחום יעדי הנופש העונתיים עם קווים סדירים לנאפולי שבדרום איטליה וניס בריביירה הצרפתית, לצד הכפלת כמות הטיסות לליסבון.

ומה לגבי 2016?

בחברה חשפו 3 יעדי נופש נוספים אליהם תטוס החל מעונת הקיץ הקרובה, ביניהם טיביליסי (גיאורגיה), שטוטגרט (היער השחור, גרמניה) וולנסיה (ספרד). "אנו צופים השנה גידול של כ-40% בנפח הפעילות שלנו כחלק מתהליך התרחבות משמעותי", ציין מיקי שטרסבורגר, מנכ"ל סאן דור. אגב, בהשוואה לשנת 2014, רשמה סאן דור גידול ניכר של 34% בתנועת הנוסעים שהסתכמה ב-340 אלף נוסעים סה"כ.

 טיביליסי, גיאורגיה

ואם זה לא מספיק, במסגרת תנופת ההתחדשות הנושבת החברה, הושק לאחרונה גם אתר אינטרנט חדש ומותאם למובייל המאפשר רכישה של מגוון טיסות סאן דור לעשרות יעדים ברחבי העולם. עוד כולל האתר מדריך יעדים, אפשרות לרכישות חבילות נופש, בתי מלון, השכרות רכבים בחו"ל, הופעות ואירועי ספורט מרכזיים ועוד. מאופיין באיזור אישי שמאפיין את ניהול ההזמנה ובחירת המושב.

ומה באשר לשיתוף הפעולה עם סיטונאי התיירות וסוכני הנסיעות?

גם בהיבט זה מדגישים בסאן דור כי ימשיכו להשקיע בהידוק הקשרים עם "שותפינו הטבעיים", כפי מגדיר זאת שטרסבורגר. "יש לנו קשר ארוך שנים ומצוין עם הסוכנים. אנו רואים בהם כשותפי דרך מרכזיים בתהליך ההתפתחות של סאן דור כחברה בעלת היצע תיירותי נרחב במגוון יעדים ביבשת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: