אא

קונטיננטל ויונייטד הסכימו על שיתוף פעולה גלובאלי

קונטיננטל תצטרף לברית 'סטאר אליאנס'

Shutterstock Shutterstock

חברות התעופה האמריקניות, קונטיננטל איירליינס ויונייטד איירליינס, הודיעו על תוכנית מסגרת לשיתוף פעולה מקיף, שיקיף את רשת הטיסות ומכלול השירותים שהן מספקות בכל רחבי העולם. הסכם המסגרת נועד לצמצם מסגרות ולחסוך בעלויות לשתי החברות.


"תוכניתה של קונטיננטל לשתף פעולה עם יונייטד ולהצטרף לברית 'סטאר אליאנס' תספק ללקוחותינו מגוון אפשרויות חדשות", אמר לארי קלנר, יו"ר קונטיננטל, והוסיף: "מבחינתנו התוכנית מהווה בסיס למציאת דרכים חדשות לצמצם הוצאות ולשפר את יעילותנו.


כמי שחווים את התנאים הקשים ביותר בפניהם ניצבה תעשיית התעופה מאז ומעולם, אנחנו צופים לעתיד משופר באמצעות שיתוף הפעולה." צוותים של שתי חברות התעופה שוקדים בשבועות האחרונים על פתרונות יצירתיים לשיתוף פעולה בתחומים השונים.


"הצוותים עובדים היטב יחדיו כדי ליצור שותפות ייחודית ותחרותית מעבר להסכם קוד-שייר מסורתי," אמר גלן טילטון, היו"ר והנשיא של חברת יונייטד, והוסיף: "מבחינת ברית התעופה קונטיננטל תוסיף ערך ייחודי ל'סטאר אליאנס', ושתי חברותינו תעבודנה במשותף עם עמיתינו כדי ליצור את רשת התעופה הטובה ביותר באמריקה ובעולם כולו." בתמונה: לארי קלנר וגלן טילטון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: