"יש לנו אמון מלא בצוות של אופן סקיי ואנו מאמינים שהם יעמדו בציפיות שלנו"
אומר קוסטאס אלכסנדרו, מנהל המכירות הבינלאומי של אג'יאן, ומוסיף: "השותפות בינינו עדיין בראשית הדרך, אך הקשרים כבר חזקים מאד. אנחנו בונים מערכת של אמון הדדי ושיתוף פעולה מקצועי, שתמיד מסב לי הנאה"
מה הציפיות שלך מהשותפות עם אופן סקיי, ה-GSA שלכם בישראל?
"אופן סקיי היא נציגתנו, היא 'הפנים' שלנו בישראל. אנחנו מצפים שאופן סקיי תצא אל השוק ותביא לנו נוסעים ישראלים רבים ככל האפשר. יש לנו ציפיות גבוהות מאופן סקיי, הן במונחים של איכות והן בכמות. יש לנו אמון מלא באפרים פורטיס ובצוות שלו באופן סקיי ואנו מאמינים שהם יעמדו בציפיות שלנו".
כיצד מתנהלים קשר העבודה ביניכם?
"השותפות בינינו עדיין בראשית הדרך, אך הקשרים כבר חזקים מאד. אנחנו בונים מערכת של אמון הדדי ושיתוף פעולה מקצועי, שתמיד מסב לי הנאה".
האם יש לכם תוכניות להוסיף תדירויות בקו אתונה ולעדכן את הפעילות בקו לרנקה?
"עדכנו והרחבנו את לוח הזמנים שלנו לקיץ 2016 בשני הקווים. עמיתינו המתכננים את רשת הפעילות של החברה כבר עומדים להתחיל לתכנן את לוח הזמנים לעונת החורף 2016/17, ולמיטב ידיעתי, תוספת של תדירויות בקווים אלה נשקלת בכובד ראש".
קוסטאס אלכסנדרו, מנהל המכירות הבינלאומי של אג'יאן
האם נמל התעופה של אתונה נותן מענה לטיסות המשך לנוסעים הישראלים ומה הן האפשרויות?
"אחד מהיתרונות המרכזיים של נמל התעופה של אתונה הוא המרחקים הקצרים. זאת יחד עם התשתית המודרנית ואפשרויות הקנייה הטובות, לדעתי, הופכות את נמל אתונה למתאים מאד לטיסות המשך. כמו כן, הטיסות שלנו מתל אביב המגיעות לאתונה בבוקר מספקות מגוון אפשרויות לטיסות המשך, הן פנימיות ביוון והן בינלאומיות, בזמן המתנה קצר מאד".
מה דעתך על תעשיית התעופה בישראל?
"כמו בכל המקומות, זה שוק תחרותי מאד. מדיניות הליברליזציה והשמיים הפתוחים ימשיכו להביא בעתיד יותר טיסות ויותר חברות תעופה, שתפעלנה בקווים לישראל וממנה".
מה ההבדלים בענף התעופה בין יוון לישראל?
"מלבד רמת הליברליזציה אינני רואה הבדלים משמעותיים בענף התעופה בין יוון לישראל".