אא

שיבושים קשים בתנועה האווירית בצרפת ובדרום אירופה

איגוד פקחי הטיסה הצרפתיים הכריז על שביתת פתע. מרבית התנועה האווירית בין בריטניה לצרפת מבוטלת היום. לכל העומדים לטוס היום לצרפת מיעדים אחרים, כולל מנתב"ג, מומלץ לבדוק עם חברות התעופה על המועד המדויק של הטיסה הצפויה

|ירידה דרסטית בתאונות בתעופה |ירידה דרסטית בתאונות בתעופה

שביתת פתע של פקחי הטיסה הצרפתיים משבשת את כל מערך הטיסות באירופה וחברות התעופה נאלצות לבטל טיסות רבות. עיקר ההשפעה על טיסות מבריטניה לצרפת ומעל צרפת לדרום אירופה.

ריינאייר ביטלה עשרות טיסות מנמלי התעופה בבריטניה, ולא רק לצרפת, אלא גם לספרד, למרוקו ולפורטוגל.
איזיג'ט ביטלה 35 טיסות, רובן לצרפת, אך גם לשווייץ, לאיטליה ולספרד. גם בריטיש איירווייס נאלצה לבטל מספר טיסות והתריעה בפני נוסעיה, כי צפויים עיכובים משמעותיים בטיסות במשך השביתה, שתימשך עד השעה 6:00 בבוקר ביום רביעי.

רשות התעופה הצרפתית ביקשה מכל חברות התעופה הטסות אל צרפת וממנה לקצץ ב-20 אחוז את היקף טיסותיהן. 

חברת אייר פרנס הודיעה, שתפעיל את כל טיסותיה ארוכות הטווח ו-80 אחוז מהטיסות הקצרות והבינוניות בתוך צרפת ובכל אירופה, אך "צפויים עיכובים וביטולים של הרגע האחרון".

כדאי לציין כי שביתת פקחי הטיסה מתנהלת במקביל לשביתת נהגי המוניות הצרפתיים, שהציבו מחסומים בשדות התעופה ובערים מרכזיות בצרפת, וקוראים לאייר פרנס להתריע בפני הנוסעים, כי הגישה לכל נמלי התעופה הראשיים במדינה חסומה. לגבי התנועה מנתב"ג ליעדים בצרפת, נראה כי הטיסות לא תתבטלנה, אך ייתכנו עיכובים. מומלץ לבדוק עם חברות התעופה על המועד המדויק של הטיסה הצפויה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: