אא

Jet2.com משיקה קו ישיר בין מנצ'סטר לתל אביב

השירות יחל ב- 21 במאי 2009, פעם בשבוע, בימי חמישי, ומאוקטובר כמות הטיסות תוכפל, ויתקיימו בימים ראשון וחמישי. החברה מבטיחה מחירי טיסה נמוכים ביותר, ומציעה כרטיס לכיוון אחד ב- £63.99 כולל מיסים.

Shutterstock Shutterstock
חברת Jet2.com הודיעה  על השקת קו טיסות ישירות במחירים מוזלים מנמל התעופה של מנצ'סטר לתל אביב, ובכך תהיה החברה הראשונה שמציעה שירות טיסות ישיר בין צפון אנגליה וישראל.

השירות השבועי, שיחל ביום חמישי, 21/5/09, יספק נקודת יציאה חשובה לקהילה היהודית מצפון אנגליה לישראל. החברה בטוחה מאוד בהצלחת הקו שכבר הודיעה, כי החל מאוקטובר 2009 היא תכפיל את כמות הטיסות בקו, והן יתקיימו פעמיים בשבוע, בימים ראשון וחמישי. החברה מציעה כרגע טיסות לכיוון אחד במחיר מבצע של £63.99 כולל מסים.

פיליפ מיסון, מנהל Jet2.com, אומר: "תל אביב היא יעד פופולארי מאוד ואנו משוכנעים שיהיה ביקוש גדול מאוד לשירות. כקו ישיר יחיד מהצפון, אנחנו בעמדה שאין לה תחרות להציע גם מחירי טיסה זולים ביותר וגם שירות מהיר לישראל." מיסון הוסיף, כי "לקו הזה חשיבות גדולה ל- Jet2.com ומדגיש את המטרה של החברה להתחדש ולהרחיב את הגישה למגוון של מדינות ושווקים".

אדריאן כהן, מנכ"ל שירות נסיעות ישראל, אומר: "התוספת של הקו החדש מנמל התעופה של מנצ'סטר פותחת חלון חדש של הזדמנויות עבור מבקרים מצפון אנגליה לתל אביב ויהיה לה תפקיד חשוב בהתפתחות התיירות לתל אביב ולישראל כולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: