אא

קשרי תעופה הרוויחה יותר משני מיליון דולר בשנת 2008

זאת לעומת רווח של יותר משלושה מיליון דולר בשנת 2007. הכנסות החברה ממכירת טיסות ושירותי קרקע גדלו, אך היה גידול גם בהוצאות מקניה מספקים ותשלום עמלות לסוכני הנסיעות. המנכ"ל מוטעי: "ביטוי לאמון שאנחנו מקבלים מסוכני הנסיעות".

Shutterstock Shutterstock
חברת קשרי תעופה סיימה את שנת 2008 עם רווח נקי של 2.172 מיליון דולר. כך עולה מהמאזן שפרסמה החברה. אמנם זהו קיטון ברווח לעומת שנת 2007, בה סיימה החברה עם רווח של 3.441 מיליון דולר, אך בהתחשב בתהפוכות שהיו בשנה החולפת אפשר לומר שזהו מאזן די מרשים.

בסעיף ההכנסות רשמה קשרי תעופה גידול. סך הכל החברה הרוויחה מארגון טיסות שכר, מכירת שרותי קרקע ותיירות פנים סכום של 146.505 מיליון דולר, לעומת סכום של 118.978 מיליון דולר בשנת 2007.

אך לחברה היו עלויות יותר גדולות ברכישת השירותים מהספקים מחו"ל, הטלטלה בשער הדולר, ועליית שער הדלק. כמו כן רשמה החברה עלייה בתשלום לסוכני הנסיעות. סך הכל בסעיף זה רשמה החברה הוצאה של 133.142 מיליון דולר לעומת 107.129 מיליון דולר בשנת 2007.

יורם מוטעי, מנכ"ל החברה, סיכם את הנתונים: "מאזן חיובי לשנה מלאת תהפוכות בנושא הדולר והדלק. מייצג גידול בהיקפי הפעילות עקב ריבוי במוצרי החברה המוצעים בסל המוצרים שמציעים ללקוחות. משקף גם גידול בהיקף הפעילות של הסוכנים בחברה, וביטוי לאמון שאנחנו מקבלים מסוכני הנסיעות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: