מופז העניק קווי תעופה נוספים לגרמניה לארקיע, ישראייר, סאן דור וק.א.ל
ארקיע מונתה כמוביל שני לטיסות סדירות לדיסלדורף, ישראייר מונתה כמוביל שני לטיסות לברלין, סאן דור מונתה כמוביל שני לטיסות לפרנקפורט וק.א.ל מונתה להובלת מטענים בין ת"א לפרנקפורט ולקלן.
Shutterstock
המהפכה בענף התעופה נמשכת. שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, אישר היום לחברות התעופה ארקיע, ישראייר וסאן דור לבצע טיסות סדירות למספר יעדים בגרמניה, זאת במסגרת מדיניות הליברליזציה שמנהיג משרדו בענף התעופה.
מתן האישור לחברות ישראליות נוספות לטוס לגרמניה ניתן בעקבות הסכם תעופה שנחתם בינואר 2009 בין ישראל לגרמניה, המאפשר לחברות תעופה נוספות של שתי המדינות להפעיל ביניהן טיסות סדירות נוספות.
על פי ההסכם יכול כל צד למנות שתי חברות תעופה סדירות להפעלת טיסות נוסעים בכל אחד מן היעדים שבין ישראל לגרמניה. ההסכם מאפשר בין השאר להפעיל טיסות מיעדים חדשים מגרמניה וכן טיסות מטען סדירות בין שתי המדינות.
על פי החלטת מופז ובהתאם להמלצת מנהל רשות התעופה האזרחית, אלוף גיורא רום, מונתה חברת ארקיע כמוביל שני להפעלת טיסות סדירות בקווים שבין תל אביב - דיסילדוף ותל אביב - מינכן. חברת ישראייר מונתה כמוביל שני להפעלת טיסות בין תל אביב - לברלין ובין תל אביב - לשטוטגרט וחברת סאן דור מונתה כמוביל שני להפעלת טיסות סדירות בין תל אביב - לפרנקפורט ובין תל אביב - לדיסלדורף.
בנוסף לכך, החליט מופז על מינוי חברת ק.א.ל להובלת מטענים בין תל אביב - לפרנקפורט ובין תל אביב - לקלן.
שר התחבורה ציין כי ההחלטה להעניק לחברות התעופה הישראליות קווים סדירים נוספים היא צעד נוסף שמבצע משרדו בפתיחת השמיים לתחרות. "מדובר במהלך שיקדם את התחרות ויוביל לירידה במחירי הטיסות לגרמניה ולשיפור משמעותי ברמת השרות", אמר מופז. לדבריו, כניסתן של חברות תעופה נוספות בקווים לגרמניה צפוייה להגדיל את תנועת התיירים לישראל וממנה.
מתן האישור לחברות ישראליות נוספות לטוס לגרמניה ניתן בעקבות הסכם תעופה שנחתם בינואר 2009 בין ישראל לגרמניה, המאפשר לחברות תעופה נוספות של שתי המדינות להפעיל ביניהן טיסות סדירות נוספות.
על פי ההסכם יכול כל צד למנות שתי חברות תעופה סדירות להפעלת טיסות נוסעים בכל אחד מן היעדים שבין ישראל לגרמניה. ההסכם מאפשר בין השאר להפעיל טיסות מיעדים חדשים מגרמניה וכן טיסות מטען סדירות בין שתי המדינות.
על פי החלטת מופז ובהתאם להמלצת מנהל רשות התעופה האזרחית, אלוף גיורא רום, מונתה חברת ארקיע כמוביל שני להפעלת טיסות סדירות בקווים שבין תל אביב - דיסילדוף ותל אביב - מינכן. חברת ישראייר מונתה כמוביל שני להפעלת טיסות בין תל אביב - לברלין ובין תל אביב - לשטוטגרט וחברת סאן דור מונתה כמוביל שני להפעלת טיסות סדירות בין תל אביב - לפרנקפורט ובין תל אביב - לדיסלדורף.
בנוסף לכך, החליט מופז על מינוי חברת ק.א.ל להובלת מטענים בין תל אביב - לפרנקפורט ובין תל אביב - לקלן.
שר התחבורה ציין כי ההחלטה להעניק לחברות התעופה הישראליות קווים סדירים נוספים היא צעד נוסף שמבצע משרדו בפתיחת השמיים לתחרות. "מדובר במהלך שיקדם את התחרות ויוביל לירידה במחירי הטיסות לגרמניה ולשיפור משמעותי ברמת השרות", אמר מופז. לדבריו, כניסתן של חברות תעופה נוספות בקווים לגרמניה צפוייה להגדיל את תנועת התיירים לישראל וממנה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}