אא

רומנו: "מצפה ל- 60 אלף נוסעים בשנה הראשונה בקו לברזיל"

אל על השיקה היום את הקמפיין לקו לברזיל. מנכ"ל החברה הגה את הסלוגן : "אין מקום רחוק מדי". הזמר פאבלו רוזנברג מככב בקמפיין הפרסומי.

Shutterstock Shutterstock

מנכ"ל חברת אל על, חיים רומנו, אופטימי באשר להצלחת הקו של החברה לסאו פאולו שבברזיל, שטיסת הבכורה שלו תמריא ב-2 למאי.

רומנו, שהתרגש מאד באירוע החגיגי שנערך היום בבית שגריר ברזיל בישראל, פדרו מוטה פינטו פואליו, אמר כי: "היעד שלנו הוא 60 אלף נוסעים בשנה הראשונה".

באל על בונים על התנועה מישראל ובמקביל על התנועה הצליינית מדרום אמריקה. רומנו ציין במסיבת עיתונאים היום כי: "בשנת 2002 טסו מישראל לתאילנד 17 אלף איש, בשנה החולפת טסו כבר 180 אלף איש ובגלל שלאל על יש קו טיסה ישיר ליעד זה המספר גדל בצורה כזו". באל על גם בונים על התנועה היהודית מדרום אמריקה. בכל שנה מבקרים בישראל, 30 אלף יהודים מדרום אמריקה.

רומנו הוא זה שהגה את הסלוגן של הקמפיין שאל על העלתה היום לאוויר "אין מקום רחוק מדי", כדי לשווק את הטיסות לברזיל.

הזמר, פבלו רוזנברג שמזוהה עם דרום אמריקה בזכות מוצאו הארגנטינאי ושיריו, יוביל את הקמפיין הפרסומי. לצידו באחד הסרטונים בתפקיד אורח מככב הבדרן, אלי יצפן.











בתמונות: היעדים החדשים בדרום אמריקה – מתוך סרט הפרסומת של אל על, באמצעות מקאן אריקסון ופבלו רוזנברג ואלי יצפאן בקמפיין אל על. צילום: סיון פרג'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: